6-А 2025-2026
17.10.2025
Friday, the seventeenth of October
Lesson
Task I.
Revise the rules from the previous lesson and do the exercise. Повторіть
правила з попереднього уроку та виконайте тренувальну вправу.
https://wordwall.net/uk/resource/8273245
Task II.
Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок (за потреби)
https://www.youtube.com/watch?v=2t7KntGfMuQ&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=21
Task III.
Write about your family (ex.2 p.36) Напишіть про свою сім’ю
за шаблоном.
My family is
... . There are ... people in my family.
My ... is ...
. She has got ... hair and ... eyes.
She is ...
years old.
She is very
... .
She can ...
... .
Her name is
... .
My ...
15.10.2025
Wednesday, the fifteenth of October
Lesson
Task I. Watch
the presentation about Adverbs of manner and learn the rules.
Перегляньте презентацію. Зверніть увагу на 2,3,4 слайди.
*Watch the
video. Перегляньте відео (за потреби)
https://www.youtube.com/watch?v=LnNqow7EPQg
Task II. Do
ex. 1 at p. 34 in writing. Виконайте письмово в.1 на
с.34 (підручник). Прикріпіть на НЗ.
14.10.2025
Tuesday, the fourteenth of October
Lesson
Task I. REMEMBER!!! Запам’ятай!
Who’s…? – Who is …? - Хто є …
Who’s got …? – Who has got
…? – Хто має …
Whose …? – Чий
(чия, чиє) …
Do ex. 1 at
p. 23 Activity Book. Виконайте вправу 1 на с.23 (друкований
зошит)
Task II.
Revise the words. Повторіть слова.
Worried - стурбований
Kind
- добрий
Selfish
- егоїстичний
Boring
- нудний
Helpful
- корисний
Curious
- допитливий
Patient
- терплячий
Friendly
- дружній
Clumsy
- незграбний
Shy
– сором’язливий
Romantic
- романтичний
Lazy
- ледачий
Serious
– серйозний
hard-working
- працьовитий
calm
- спокійний
brave
- хоробрий
rude
- грубий
polite
- ввічливий
(not) clever
– (не) розумний
Naughty
- неслухняний
Interesting
- цікавий
Task III. Do
ex.3 at p.33. Виконайте письмово в.3 на с. 33
(підручник). Прикріпіть на НЗ.
Виконайте тренувальну вправу на закріплення.
https://wordwall.net/play/6149/240/6608
10.10.2025
Friday, the tenth of October
Lesson
https://wordwall.net/uk/resource/30568213/english/who-or-which
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словник та вивчіть
• architect [ˈɑː.kɪ.tekt]
– архітектор(ка)
• au-pair [ˌəʊ ˈpeər]
– учасник однойменної
програми
• cameraman [ˈkæm.rə.mæn]
- оператор
• equipment [ɪˈkwɪpmənt ]
- обладнання
• kindergarten [ˈkɪn.dəˌɡɑː.tən]
- дитсадок
• studio [ˈstjuːdiəʊ ]
- студія
· van [væn ] - фургон
Task II. Listen to the text. Прослухайте текст
*Task III.
Listen again and choose a, b or c (завдання виконали піл час уроку)
1.Emma is from …
a) London b)
Liverpool c) York
2. Emma’s short films are about …
a) her friends
b) her city c) her family
3. Stella is …
a) an au-pair
b) a teacher c) a cousin
4. Emma’s mum designs …
a) houses
b) clothes c) cars
5. Emma’s dad has got a small …
a) car b)
camera c) van
6. Emma’s brother is …
a) 16 years old
b) 17 years old c) 15 years
old
7. Patrick’s girlfriend’s name is …
a) Pam b) Polly c) Patty
8. Emma’s sister goes to …
a) kindergarten
b) school c) university
https://www.youtube.com/watch?v=OwTk2PNDBfY&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=17
Hometask. Прослухайте текст та заповніть пропущену інформацію у табличці в.1а) с.22 у друкованому зошиті. Прикріпіть на НЗ
08.10.2025
Wednesday, the eighth of October
Lesson
Task I. Learn
the rules about relative pronouns. Вивчіть правила про
відносні займенники.
WHO, THAT, WHICH
Відносні займенники (relative
pronouns) допомагають
поєднувати частини речення, уточнюючи та надаючи додаткову інформацію про людей, предмети або явища. До
основних відносних займенників належать who, which,
that, кожен із
яких має свої особливості використання.
Who
Відносний займенник who
використовується для позначення людей та виконує роль підмета в
підрядному реченні.
She is the
person who always gives
great advice.
Вона — людина, яка завжди дає
чудові поради.
Which /That
Відносні
займенники which/that використовується для позначення предметів, явищ або тварин і для пояснення головного слова в
реченні або додавання додаткової інформації.
The book which I borrowed was very interesting.
Книга, яку я позичив, була дуже цікавою
This is the house that we bought last year.
Це будинок, який ми купили минулого року.
https://www.youtube.com/watch?v=1EyBTWt5oH4
Task II*. Watch the video-lesson.
Перегляньте відео-урок (за потреби)
https://www.youtube.com/watch?v=ucq2saR6QjM&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=16
Task III. Do
the training exercise. Do the test
https://wordwall.net/play/57365/005/5169
https://vseosvita.ua/test/start/wlk474
07.10.2025
Tuesday, the seventh of October
Lesson
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them.
Запишіть нові слова у словники та вивчіть.
• beard [bɪəd] - борода
• braid [breɪd] – коса (волосся)
• earring [ˈɪə.rɪŋ] - сережка
• make-up [meɪk ʌp ]
- макіяж
• moustache [mʊˈstɑːʃ]
- вуса
• ponytail [ˈpəʊ.ni.teɪl]
– хвіст (зачіска)
• bald [bc:ld] - лисий
• bossy [ˈbɒs.i ] – той, що любить
керувати
• plump [plʌmp] – повний, пухкий
• selfish [ˈsel.fɪʃ]
- егоїстичний
• shy [ʃaɪ ] – сором'язливий
• slim [slɪm] - стрункий
· strong [strɒŋ] - сильний
Task II. Watch
the video-lesson. Перегляньте відео-урок.
https://www.youtube.com/watch?v=tDajbZ4PT3w&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=15
Task III. Do
ex.3, 4 at p. 30 in writing. Виконайте письмово в.3, 4
на с.30 (підручник).
06.10.2025
Monday, the sixth of October
Lesson
Task I. Watch
the video-lesson. Перегляньте відео-урок.
https://www.youtube.com/watch?v=g2FHQomR9no&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=14
Task II. Do
ex. 3b) at p. 28 in writing. Виконайте в.3б) на с.28
письмово. Прикріпіть на НЗ.
30.09.2025
Lesson 17
My Amazing Family
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them.
Запишіть нові слова у словники та вивчіть.
• couple [ˈkʌpl] - пара
• member [ˈmembə(r)] – член, учасник
• root [ru:t] – родинне коріння
• stepfather [ˈstepˌfɑː.ðər] - вітчим
• stepmother [ˈstepˌmɑː.ðər] - мачуха
• support [səˈpɔːt] – підтримка, опора
• connected [kəˈnektɪd] – який має
родинні зв'язки, пов’язаний
• related [rɪˈleɪ.tɪd] - споріднений
• apart [əˈpɑːt] – окремо, нарізно
• whereas [ˌweərˈæz] – тоді, як
• to have in
common
– мати щось спільне
• to look after - піклуватися
Task II. Read
the text at p. 26 and choose the true sentences (ex. 1 p.26) Прочитайте та
перекладіть текст на с.26 та оберіть правдиві до тексту речення. (в.1 с.26)
1. A family is
still very important in our world today.
2. A family is
just a group of people who live together.
3. All
nationalities have the same family norms and traditions.
4. Not in all
families both parents work.
5. Families never
live apart.
6. Not all
children have both parents.
7. The number of
kids in every family is different.
8. A family is a
place of business.
Task III. Do
ex.1 at p. 17 and ex. 4 at p.18. Виконайте письмово в.1 на
с.17 та в.4 на с.18 у друкованих зошитах.
24.09.2025
Wednesday, the twenty-fourth of September
Lesson 15
Task I. Watch
the video-lesson. Перегляньте відео-урок
https://www.youtube.com/watch?v=OtpGmPvgCmw&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=11
Task II.
Write your e-mail friend about your school (ex. 1 p.20).
Напишіть повідомлення про вашу школу (за зразком в.1 на с.20).
Task III. Do
the training exercise.
https://wordwall.net/uk/resource/59357558/english/at-school
23.09.2025
Lesson 14
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть
нові слова у словники та вивчіть.
•
pet
student [pet stju:dnt] – улюблений
учень/
учениця
• sense of humour
[sens əv ˈhjuːmə(r)] - почуття гумору
• firm [fɜːm] - рішучий
•
honest
[ˈɒnɪst] - чесний
• to punish [ˈpʌnɪʃ]
- карати
Task II.
Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок.
https://www.youtube.com/watch?v=HbtMsxkg7SE&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=8
Task III. Do
ex. 1 at p. 13 in your Workbooks. Виконайте в.1а), б) на
с.13 у ваших друкованих зошитах. Прикріпіть на НЗ.
22.09.2025
Lesson 13
Task I.
Revise the rules. Повторіть правила.
Task II. Do
some training exercises. Виконайте тренувальну вправу.
https://www.znaiemoanhlisku.org/nove-dopovniuvannia-vpravy-present-simple-present-continuous-1
Task III. Write
down the sentences. Виберіть правильну форму дієслова. Запишіть речення.
Прикріпіть на НЗ
- She
usually ___ (goes / is
going) to work by bus.
- Right
now, he ___ (watches / is watching) a movie.
- We ___
(don’t eat / aren’t eating) meat on Mondays.
- Be
quiet! The baby ___ (sleeps / is sleeping) now.
- I ___
(read / am reading) this great
book every day.
- My
parents ___ (live / are living) in London.
- Look!
The dog ___ (chases / is chasing) a cat!
- Tom ___
(plays / is playing) tennis every Saturday.
- She ___
(doesn’t work / isn’t working) today, she’s on vacation.
- What
___ (do you do / are you doing) at the moment?
19.09.2025
Lesson
12
Present
Simple and Present Continuous tenses
Вивчити
правила!!!
Теперішній простий час
(Present Simple)
Вживається для вираження дії, що відбувається часто, завжди або регулярно у
теперішньому часі. Та коли мова йде про загальновідомі факти.
Наприклад: Я встаю о 7 годині. Я люблю читати. Вода кипить при 100
градусах.
На
цей час вказують такі слова:
Always - завжди, usually - зазвичай, often - часто,
every day – кожного
дня, sometimes - іноді, seldom
-
рідко , never – ніколи.
Розповідне речення
1) Якщо дію виконують
він (he), вона (she) або воно (it),
то до дієслова додається закінчення –s (або –es).
Наприклад: He reads, she reads, it
rains
Закінчення -es додається, якщо дієслово
закінчується на: -s, -ss, -sh, -ch, -tch, -x, -o.
Наприклад: He
watches, she brushes, it goes.
Але: дієслово have
утворюється не за правилами, воно вживається у формі has
He has
lunch. She has dinner.
2) Якщо дію виконують
я (I), ми (we), ти,ви (you), вони (they),
то дієслово не змінюється.
Наприклад:
I read, we play, they go, you swim.
Заперечне речення
У заперечному реченні вживаються допоміжні
слова
do
або does та заперечна частка not.
1) Якщо
дію виконують
він (he), вона (she), воно (it) --
вживається does
not (doesn’t)
Наприклад: He
doesn’t like milk. She doesn’t clean teeth.
УВАГА: дієслово вживається без
закінчення (-s, -es)
2) Якщо дію виконують
я (I), ми (we), ти, ви (you), вони (they) - вживається
do not (don’t)
Наприклад: I
don’t like tea. We don’t read .
Питальне речення
У питальному реченні вживаються допоміжні
слова
do або does , які виносяться на початок речення.
Does he, she, it swim ?
УВАГА: дієслово вживається без
закінчення (-s, -es)
Do I, we, you, they play ?
Відповідь на такі запитання
може бути так або ні
Так - Yes,
I do./ Yes, he does.
Ні
- No, I don’t. / No, she doesn’t.
Present Continuous – теперішній тривалий час.
Вживається для вираження дії, що відбувається саме зараз (у момент мовлення). На цей час вказують такі слова: now- зараз, аt this time – у цей час, аt this moment– у цей момент.
Стверджувальне (розповідне) речення
утворюється за допомогою допоміжних дієслів am / is / are та
додавання
закінчення (-ing) до дієслова .
I- am
He, she, it – is + Ving
We, you, they - are
I am playing football now. – Я граю у футбол зараз.
Sally is doing her
homework at the moment. – Саллі зараз робить домашнє завдання.
They are fishing now. – Вони зараз рибалять.
Заперечне речення в Present Continuous утворюється за
допомогою додавання до допоміжного дієслова am / is / are заперечної частки not, та дієслова із закінченням –ing.
I- am
He, she, it – is + not + Ving
We, you, they - are
I‘m not watching TV at the moment. – Я не дивлюся телевізор зараз.
He isn’t working on
his project right now. – Він не працює над своїм проектом зараз
They aren’t
going to the school now. – Вони зараз не йдуть до школи.
Для
утворення питального речення у Present Continuous допоміжне
дієслово am / is / are потрібно
винести на початок речення. Дієслово-присудок вживається із закінченням –ing.
Am I
Is He,
she, it + Ving
Are We,
you, they
Are you doing your homework? – Ти робиш домашнє завдання?
Is she walking on the street right
now? – Вона зараз прогулюється
на вулиці?
Watch the
presentation. Перегляньте презентацію.
17.09.2025
Lesson 11
Wednesday, the seventeenth of September
Task I. Learn
the new words. Запишіть у словник та вивчіть нові слова.
to improve
[ɪmˈpruːv] – покращувати, удосконалювати
to develop
[dɪˈveləp] - розвивати
to understand
[ˌʌndəˈstænd] –
розуміти
Task II.
Choose the words from the box to complete the text. Write the sentences.
Доповніть текст відповідним словом. Запишіть (у тоненький зошит). Прикріпіть на
НЗ.
listen to, understand, learn, have to, improve, study,
know
I want to
_____________ my English. That’s why I ____________ work hard at it. I have to
____________ how to read. I have to learn many words to ____________ English
better. I have to do many exercises to __________ English. And, of course, I have to __________
spoken English to understand it better. I am sure, it can all help me to
___________English.
Task III. Make
your own sentences with the words: Складіть та запишіть
свої власні речення із поданими словами. Прикріпіть на НЗ.
to improve, to
develop, to understand
16.09.2025
Lesson
Task I. Learn
the new words.
•
discovery
[dɪˈskʌvəri] – відкриття
•
event
[ɪˈvent] - подія
•
war
[wɔː(r)] - війна
•
to
explain [ɪkˈspleɪn] – пояснювати
Task II. Listen to the text. Послухайте текст (прикріплений файл)
Task III. Do the
exercises. Ex.1a) and ex.2 at p. 11. Виконайте
вправи. В.1а) та в.2 на с.11 у друкованих зошитах. Прикріпіть на НЗ.
15.09.2025
Lesson 9
ЗАПАМ’ЯТАЙ!
Виконайте письмово вправу.
10.09.2025
Lesson 7
School website
Task I. Lear
the new words. Вивчити нові слова.
• headmaster [ ˌhedˈmɑː.stər ] - директор
школи
• size [ saɪz ] -
розмір
• staff [ stɑːf ] - персонал
• fair [ feə(r) ] – справедливий
Task II. Watch the presentation. Перегляньте презентацію на закріплення матеріалу уроку.
Task III. Do the exercises. Виконайте вправи.
09.09.2025
Lesson 6
School activities
Task I. Watch
the presentation. Перегляньте презентацію.
Task II. Do the
exercise. Виконайте письмово вправу, прикріпіть на НЗ.










Коментарі
Дописати коментар