6-А 2025-2026



17.10.2025

Friday, the seventeenth of October

Lesson

Task I. Revise the rules from the previous lesson and do the exercise. Повторіть правила з попереднього уроку та виконайте тренувальну вправу.
https://wordwall.net/uk/resource/8273245

Task II. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок (за потреби)

https://www.youtube.com/watch?v=2t7KntGfMuQ&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=21

Task III. Write about your family (ex.2 p.36) Напишіть про свою сім’ю за шаблоном.

My family is ... . There are ... people in my family.

My ... is ... . She has got ... hair and ... eyes.

She is ... years old.

She is very ... .

She can ... ... .

Her name is ... .

My ...

 




15.10.2025

Wednesday, the fifteenth of October

Lesson

Task I. Watch the presentation about Adverbs of manner and learn the rules. Перегляньте презентацію. Зверніть увагу на 2,3,4 слайди.

https://docs.google.com/presentation/d/1MEEP3YDKb2h_uFfAbrJAHe89tzjh9YqG/edit?slide=id.p4#slide=id.p4

*Watch the video. Перегляньте відео (за потреби)

https://www.youtube.com/watch?v=LnNqow7EPQg


Task II. Do ex. 1 at p. 34 in writing. Виконайте письмово в.1 на с.34 (підручник). Прикріпіть на НЗ.




 14.10.2025

Tuesday, the fourteenth of October

Lesson

Task I. REMEMBER!!!  Запам’ятай!
Who’s…? – Who is …?  - Хто є …

Who’s got …? – Who has got …? – Хто має …

Whose …? – Чий (чия, чиє) …

Do ex. 1 at p. 23 Activity Book. Виконайте вправу 1 на с.23 (друкований зошит)

Task II. Revise the words. Повторіть слова.

Worried - стурбований

Kind - добрий

Selfish - егоїстичний

Boring - нудний

Helpful - корисний

Curious - допитливий

Patient - терплячий

Friendly - дружній

Clumsy - незграбний

Shy – сором’язливий

Romantic - романтичний

Lazy - ледачий

Serious – серйозний

hard-working - працьовитий

calm - спокійний

brave - хоробрий

rude - грубий

polite - ввічливий

(not) clever – (не) розумний

Naughty - неслухняний

Interesting - цікавий

Task III. Do ex.3 at p.33. Виконайте письмово в.3 на с. 33 (підручник). Прикріпіть на НЗ.
Виконайте тренувальну вправу на закріплення.

https://wordwall.net/play/6149/240/6608

 


10.10.2025

Friday, the tenth of October

Lesson

https://wordwall.net/uk/resource/30568213/english/who-or-which

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словник та вивчіть

       architect [ˈɑː.kɪ.tekt] – архітектор(ка)

       au-pair [ˌəʊ ˈpeər] – учасник однойменної програми

       cameraman [ˈkæm.rə.mæn] - оператор

       equipment [ɪˈkwɪpmənt ] - обладнання

       kindergarten [ˈkɪn.dəˌɡɑː.tən] - дитсадок

       studio [ˈstjuːdiəʊ ] - студія

·                      van [væn ]  - фургон

Task II. Listen to the text. Прослухайте текст


*Task III. Listen again and choose a, b or c (завдання виконали піл час уроку)

1.Emma is from …

a) London     b) Liverpool      c) York

2. Emma’s short films are about …

a) her friends       b) her city       c) her family

3. Stella is …

a) an au-pair      b) a teacher      c) a cousin

4. Emma’s mum designs …

a) houses      b) clothes       c) cars

5. Emma’s dad has got a small …

a) car      b) camera        c) van

6. Emma’s brother is …

a) 16 years old        b) 17 years old      c) 15 years old

7. Patrick’s girlfriend’s name is …

a) Pam        b) Polly       c) Patty

8. Emma’s sister goes to …

a) kindergarten       b) school       c) university

 Перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=OwTk2PNDBfY&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=17

Hometask. Прослухайте текст  та заповніть пропущену інформацію у табличці в.1а) с.22 у друкованому зошиті. Прикріпіть на НЗ




08.10.2025

Wednesday, the eighth of October

Lesson

Task I. Learn the rules about relative pronouns. Вивчіть правила про відносні займенники.

                                          WHO, THAT, WHICH

Відносні займенники (relative pronouns) допомагають поєднувати частини речення, уточнюючи та надаючи додаткову інформацію про людей, предмети або явища. До основних відносних займенників належать who, which, that, кожен із яких має свої особливості використання.

Who

Відносний займенник who використовується для позначення людей та виконує роль підмета в підрядному реченні.

She is the person who always gives great advice.

Вона — людина, яка завжди дає чудові поради.

Which /That

Відносні займенники which/that використовується для позначення предметів, явищ або тварин і для пояснення головного слова в реченні або додавання додаткової інформації.

The book which I borrowed was very interesting.

Книга, яку я позичив, була дуже цікавою

This is the house that we bought last year.

Це будинок, який ми купили минулого року.

 Перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=1EyBTWt5oH4

Task II*. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок (за потреби)

https://www.youtube.com/watch?v=ucq2saR6QjM&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=16

Task III. Do the training exercise. Do the test

https://wordwall.net/play/57365/005/5169

https://vseosvita.ua/test/start/wlk474

 



07.10.2025

Tuesday, the seventh of October

Lesson

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.

       beard [bɪəd] - борода

       braid [breɪd] – коса (волосся)

       earring [ˈɪə.rɪŋ] - сережка

       make-up [meɪk ʌp ] - макіяж

       moustache [mʊˈstɑːʃ] - вуса

       ponytail [ˈpəʊ.ni.teɪl] – хвіст (зачіска)

       bald [bc:ld] - лисий

       bossy [ˈbɒs.i ] – той, що любить керувати

       plump [plʌmp] – повний, пухкий

       selfish [ˈsel.fɪʃ] - егоїстичний

       shy [ʃaɪ ] – сором'язливий

       slim [slɪm] - стрункий

·      strong [strɒŋ] - сильний

Task II. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=tDajbZ4PT3w&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=15

Task III. Do ex.3, 4 at p. 30 in writing. Виконайте письмово в.3, 4 на с.30 (підручник).




06.10.2025

Monday, the sixth of October

Lesson

Task I. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=g2FHQomR9no&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=14

Task II. Do ex. 3b) at p. 28 in writing. Виконайте в.3б) на с.28 письмово. Прикріпіть на НЗ.




30.09.2025

Lesson 17

My Amazing Family

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.

       couple [ˈkʌpl] - пара

       member [ˈmembə(r)] – член, учасник

       root [ru:t] – родинне коріння

       stepfather [ˈstepˌfɑː.ðər] - вітчим

       stepmother [ˈstepˌmɑː.ðər] - мачуха

       support [səˈpɔːt] – підтримка, опора

       connected [kəˈnektɪd] – який має родинні зв'язки, пов’язаний

       related [rɪˈleɪ.tɪd] - споріднений

       apart [əˈpɑːt] – окремо, нарізно

       whereas [ˌweərˈæz] – тоді, як

        to have in common – мати щось спільне

        to look after - піклуватися

Task II. Read the text at p. 26 and choose the true sentences                      (ex. 1 p.26) Прочитайте та перекладіть текст на с.26 та оберіть правдиві до тексту речення. (в.1 с.26)
1. A family is still very important in our world today.

2. A family is just a group of people who live together.

3. All nationalities have the same family norms and traditions.

4. Not in all families both parents work.

5. Families never live apart.

6. Not all children have both parents.

7. The number of kids in every family is different.

8. A family is a place of business.

Task III. Do ex.1 at p. 17 and ex. 4 at p.18. Виконайте письмово в.1 на с.17 та в.4 на с.18 у друкованих зошитах.





24.09.2025

Wednesday, the twenty-fourth of September

Lesson 15

Task I. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок

https://www.youtube.com/watch?v=OtpGmPvgCmw&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=11

Task II. Write your e-mail friend about your school (ex. 1 p.20). Напишіть повідомлення про вашу школу (за зразком в.1 на с.20).

Task III. Do the training exercise.

https://wordwall.net/uk/resource/59357558/english/at-school




23.09.2025

Lesson 14

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.

       pet student [pet stju:dnt] –  улюблений учень/ учениця

       sense of humour  [sens əv ˈhjuːmə(r)] - почуття гумору

       firm [fɜːm] - рішучий

       honest [ˈɒnɪst] - чесний

       to punish [ˈpʌnɪʃ] - карати

Task II. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=HbtMsxkg7SE&list=PLPLUeg39dgMy_RSIXsC-9MwD9h9NFdVio&index=8

Task III. Do ex. 1 at p. 13 in your Workbooks. Виконайте в.1а), б) на с.13 у ваших друкованих зошитах. Прикріпіть на НЗ.





22.09.2025

Lesson 13

Task I. Revise the rules. Повторіть правила.

https://docs.google.com/presentation/d/1Dbfq3tK-qA-tjvsOWD8XpjLWiGls3Ry7/edit?slide=id.p8#slide=id.p8

Task II. Do some training exercises. Виконайте тренувальну вправу.

https://www.znaiemoanhlisku.org/nove-dopovniuvannia-vpravy-present-simple-present-continuous-1

Task III. Write down the sentences. Виберіть правильну форму дієслова. Запишіть речення. Прикріпіть на НЗ

  • She usually ___ (goes / is going) to work by bus.
  • Right now, he ___ (watches / is watching) a movie.
  • We ___ (don’t eat / aren’t eating) meat on Mondays.
  • Be quiet! The baby ___ (sleeps / is sleeping) now.
  • I ___ (read / am reading) this great book every day.
  • My parents ___ (live / are living) in London.
  • Look! The dog ___ (chases / is chasing) a cat!
  • Tom ___ (plays / is playing) tennis every Saturday.
  • She ___ (doesn’t work / isn’t working) today, she’s on vacation.
  • What ___ (do you do / are you doing) at the moment?

 



19.09.2025

Lesson 12

Present Simple and Present Continuous tenses

Вивчити правила!!!

Теперішній простий час

        (Present Simple)

Вживається для вираження дії, що відбувається часто, завжди або регулярно у теперішньому часі. Та коли мова йде про загальновідомі факти. 

Наприклад: Я встаю о 7 годині. Я люблю читати. Вода кипить при 100 градусах.

На цей час вказують такі слова:

Always - завжди, usually - зазвичай, often - часто, every dayкожного дня, sometimes - іноді, seldom - рідко , neverніколи.

                                                       Розповідне речення

1)    Якщо дію виконують

він (he),   вона (she)   або   воно (it), то  до  дієслова  додається   закінчення –s (або –es).

     Наприклад: He  reads,  she reads,  it rains

Закінчення -es   додається, якщо дієслово закінчується на: -s, -ss, -sh, -ch, -tch, -x, -o.

      Наприклад: He watches,  she brushes,  it goes.

Але: дієслово  have  утворюється не за правилами, воно  вживається у формі  has

     He has lunch. She has dinner.

2)    Якщо дію виконують

 я (I), ми (we), ти,ви (you), вони (they), то  дієслово не змінюється.

      Наприклад: I read, we play, they go, you swim.

             Заперечне речення

У заперечному реченні вживаються допоміжні слова

do   або  does та заперечна частка not.

1)    Якщо дію виконують

   він (he), вона (she), воно (it)  --  вживається  does not (doesn’t)

 Наприклад: He doesn’t like  milk.  She doesn’t clean teeth.

УВАГА: дієслово вживається без закінчення (-s, -es)

2)    Якщо дію виконують

 я (I), ми (we), ти, ви (you),  вони (they) -  вживається  do not (don’t)

 Наприклад: I don’t like tea. We don’t read .

                      Питальне речення

У питальному реченні вживаються допоміжні слова

  do   або  does , які виносяться на початок речення.

Does    he,   she,  it     swim ?

УВАГА: дієслово вживається без закінчення (-s, -es)

Do     I, we, you, they   play ?

  Відповідь на такі запитання може бути так або ні

Так  - Yes, I do./ Yes, he does.

Ні  - No, I don’t. / No, she doesn’t.


          Present Continuous – теперішній тривалий час.

  Вживається для вираження дії, що відбувається саме зараз (у момент мовлення). На цей час вказують такі слова: now- зараз, аt this time – у цей час, аt this moment– у цей момент.

Стверджувальне (розповідне) речення

утворюється за допомогою допоміжних  дієслів am / is / are  та додавання   закінчення (-ing) до дієслова .

I- am

He, she, it – is      +   Ving

We, you, they - are

 am playing football now. – Я граю у футбол зараз.

Sally is doing her homework at the moment. – Саллі зараз робить домашнє завдання.

They are fishing now. – Вони зараз рибалять.

Заперечне речення в Present Continuous утворюється за допомогою додавання до допоміжного дієслова am / is / are заперечної частки not, та дієслова із закінченням –ing.

I- am

He, she, it  –  is      +  not  +  Ving

We, you, they -  are

 I‘m not watching TV at the moment. – Я не дивлюся телевізор зараз.

He isn’t working on his project right now. – Він не працює над своїм проектом зараз

They aren’t going to the school now. – Вони зараз не йдуть до школи.

Для утворення питального речення у Present Continuous допоміжне дієслово am / is / are потрібно винести  на початок  речення. Дієслово-присудок вживається із закінченням –ing.

Am  I

Is   He, she, it      +   Ving

Are    We, you, they

Are you doing your homework? – Ти робиш домашнє завдання?

Is she walking on the street right now? – Вона зараз прогулюється на вулиці?

Watch the presentation. Перегляньте презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1Dbfq3tK-qA-tjvsOWD8XpjLWiGls3Ry7/edit?usp=sharing&ouid=112593969285416858181&rtpof=true&sd=true




17.09.2025

Lesson 11

Wednesday, the seventeenth of September

Task I. Learn the new words. Запишіть у словник та вивчіть нові слова.

to improve [ɪmˈpruːv] – покращувати, удосконалювати

to develop [dɪˈveləp] - розвивати

to understand [ˌʌndəˈstænd] розуміти

Task II. Choose the words from the box to complete the text. Write the sentences. Доповніть текст відповідним словом. Запишіть (у тоненький зошит). Прикріпіть на НЗ.

listen to, understand, learn, have to, improve, study, know

I want to _____________ my English. That’s why I ____________ work hard at it. I have to ____________ how to read. I have to learn many words to ____________ English better. I have to do many exercises to __________  English. And, of course, I have to __________ spoken English to understand it better. I am sure, it can all help me to ___________English.

Task III. Make your own sentences with the words: Складіть та запишіть свої власні речення із поданими словами. Прикріпіть на НЗ.
 
to improve, to develop, to understand




16.09.2025

Lesson

Task I. Learn the new words.

       discovery [dɪˈskʌvəri] – відкриття

       event [ɪˈvent] - подія

       war [wɔː(r)] - війна

       to explain [ɪkˈspleɪn]пояснювати

Task II. Listen to the text. Послухайте текст (прикріплений файл)



Task III. Do the exercises. Ex.1a) and ex.2 at p. 11. Виконайте вправи. В.1а) та в.2 на с.11 у друкованих зошитах. Прикріпіть на НЗ.






15.09.2025

Lesson 9

ЗАПАМ’ЯТАЙ!


Виконайте письмово вправу.






 

10.09.2025

Lesson 7

School website

Task I. Lear the new words. Вивчити нові слова.

       headmaster [ ˌhedˈmɑː.stər ] - директор школи

       size  [ saɪz ] - розмір

       staff [ stɑːf ] - персонал

       fair [ feə(r) ] – справедливий

Task II. Watch the presentation. Перегляньте презентацію на закріплення матеріалу уроку.


Task III. Do the exercises.
Виконайте вправи.






09.09.2025

Lesson 6

School activities

Task I. Watch the presentation. Перегляньте презентацію.



Task II. Do the exercise. Виконайте письмово вправу, прикріпіть на НЗ.


Коментарі