5 - А 2024-2025
22.11.2024
Friday, the twenty-second of November
Lesson
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть
нові слова у словники та вивчіть.
to
combine – змішувати
to
cool - охолоджувати
to
prepare - готувати
to
stir - помішувати
completely
- цілковито
need – потребувати
Task II. Look at the ingredients of Muffins. Подивіться та назвіть інгредієнти, які потрібні для випікання мафінів с.52 (підручник)
Task III. Try to write the recipe. Замініть малюнки словами та напишіть рецепт.
*Watch the video-lesson. Якщо щось не зрозуміло, перегляньте відео-урок.
https://www.youtube.com/watch?v=DsIIli2-uyo&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=33
20.11.2024
Wednesday, the twentieth of November
Lesson
Task I. Опрацюйте матеріал підручника с.51. Перегляньте відео-урок.
https://www.youtube.com/watch?v=jdfKX5Qnrh8&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=32
Task II. Доповніть діалог.
Task III. Do the test. Виконайте тест.
19.11.2024
Tuesday, the nineteenth of November
Lesson 42
Task I.
Revise the rules from the previous lesson. Do the exercise.
Повторіть правила з попереднього уроку. Виконайте вправу.
https://wordwall.net/play/598/589/34159
Task II. Match
the words from the box with the sentences. Поєднайте слова
з реченнями.
breakfast,
brunch, lunch, dinner, supper
1 It is the biggest meal of the day. We eat it in the afternoon or in
the evening.
2 It is a meal that we eat first thing in the morning.
3 It is the last meal of the day.
4 It is a meal that we have in the middle of the day. It is not a big
meal.
5 It is a meal that is like a late breakfast or an
early lunch.
Hometask. What about you? Complete the sentences.
Доповніть речення про себе. Запишіть та прикріпіть на НЗ.
For breakfast I usually have …
For lunch / dinner I usually …
For a snack I usually …
For supper I usually …
*Watch the video-lesson. Якщо щось не зрозуміло,
перегляньте відео-урок.
https://www.youtube.com/watch?v=zgqXuZl84jA&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=30
18.11.2024
Monday, the eighteenth of November
Lesson
Вживання a/an / some/ any
Task I. Learn the rules. Вивчіть правила.
Неозначений артикль a/an вживається із злічуваними іменниками у
однині.
А
вживається, якщо іменник починається на приголосний звук: a dog , a
book
An вживається, якщо іменник починається на голосний
звук: an apple, an hour
Some вживається
зі злічуваними іменниками у множині та незлічуваними іменниками лише у
розповідних реченнях.
There are some apples on the table. На
столі є яблука.
There is some milk in the bottle.У
пляшці є молоко.
Some також використовується у питальних
реченнях, якщо вони виражають прохання чи пропозицію.
Would you like some tea? Чи не хочете чаю?
Could you bring me some biscuits, please? Не могли б Ви принести мені печива?
Any вживається
зі злічуваними іменниками у множині та незлічуваними іменниками у питальних та
заперечних реченнях.
There isn’t any water. Немає води.
Are there any apples in the fridge? Чи є
яблука у холодильнику?
Is there any rice in the jar? Чи є
рис у
банці?
Task II. Do
some training exercises. Виконайте тренувальну вправу.
https://wordwall.net/play/352/683/81125
15.11.2024
Friday, the fifteenth of November
Lesson
Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.
pan - каструля
recipe - рецепт
square - квадрат
delicious – дуже смачний
delighted - задоволений
tasty - смачний
to bake - пекти
to mix - змішувати
to smell – пахнути
on my/his/their own – самотужки
Task II. Listen to the talk between Mike and Ted.
Complete the recipe below with the missing words. Послухайте розмову між Майком та Тедом. Доповніть рецепт пирога.
BROWNIES
1 ….
4 cups ….
½ cup ….
2 squares ….
6 cups
Bake for ….. minutes at 200 C
Task III. Correct these wrong sentences. Виправіть помилки у реченнях (відповідно до тексту). Запишіть речення. Прикріпіть на НЗ.
1 It is dad’s birthday today.
2 Mike and Ted are making soup to surprise their mum.
3 They are making Whities.
4 They mix 1 cup of butter, 6 cups of flour, 6 squares of chocolate, 4 eggs and 2 cups of sugar.
5 They bake the cake for 40 minutes.
6 Their cake looks like an old boot.
7 Mum thinks this is a horrible surprise.
8 Mike and Ted must clean the bathroom before the guests arrive.
12.11.2024
Tuesday,
the twelfth of November
Lesson
Grammar. The Present Perfect Tense
Task 1. Вивчіть правило. Запишіть у зошит для
правил.
The Present Perfect Tense (Теперішній завершений час)
Вживається для вираження дії, яка щойно (just) завершилася або
вже (already) відбулася і про її результат говорять зараз. Чи тоді, коли її
ще не встигли ( not yet) зробити.
На цей час можуть вказувати слова:
аlready - вже
just - щойно
уet – ще не
today – сьогодні
ever – коли-небудь
never – ніколи
this week – цього тижня
Розповідне
речення
1) Якщо дію виконують він (he), вона
(she),воно (it),
то вживається допоміжне слово has , а дієслово вживається у третій формі, або із закінченням -ed.
He has written a poem.
2) Якщо дію виконують я (I), ми (we), ти , ви (you), то
вживається допоміжне слово have, а дієслово вживається у третій формі, або із закінченням -ed.
We have cleaned our room.
Питальне речення
Для того, щоб утворити
запитання на початок речення виносяться допоміжні слова has або have,
а дієслово так і вживається у третій формі, або із закінченням -ed.
Has he written a poem?
Have we cleaned our room?
Заперечне речення
У заперечному реченні між підметом і присудком вживається допоміжне слово have або has і
заперечна частка not, а дієслово так і вживається у третій формі, або із закінченням -ed.
He has not written a poem.
We have not cleaned our room.
Task 2. Перегляньте відео
про Present Perfect
https://www.youtube.com/watch?v=FIPgDP1z9Vs
https://www.youtube.com/watch?v=X_a6yTr8hMw
11.11.2024
Monday, the eleventh of November
Lesson
Task I. Read the text of ex. 4 at p. 46 and translate it. Прочитайте та перекладіть в.4 на с.46 (у підручнику)
Match the headings with the paragraphs. Доберіть заголовки до кожного з 4 абзаців тексту.
c A B IG M EAL O F A DAY c BRITISH BREAKFASTS
c BRITISH
FOOD BELIEFS c PLACES
TO EAT OUT
Task II. Read the text again and choose a), b) or c).
Прочитайте текст іще раз та доберіть правильну відповідь.
1 The most
famous meal in Britain is …
a) brunch b)
breakfast c) dinner
2 Most British
people have … for breakfast.
a) a toast with
marmalade or cornfl akes
b) fried eggs,
bacon, sausages, tomatoes and bread
c) cornfl akes
or fried eggs
3 Brunch is …
a) a late
dinner and an early supper
b) a late
breakfast and an early lunch
c) a late lunch
and an early dinner
4 The British
have a big meal around …
a) 7 pm b) 5 pm
c) 6 pm
5 Traditional
fast-food restaurants in Britain are …
a) McDonald’s
b) McBurger
c) Fish and
Chips shops
6 In Britain
there are many … takeaways.
a) Indian and
Chinese
b) Indian and
Italian
c) Japanese and
Chinese
Hometask. Do
the test.
Виконайте тест до 21.00 11 листопада.
https://vseosvita.ua/test/start/oyn386
08.11.2024
Friday, the eighth of November
Lesson
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть
нові слова у словники та вивчіть їх.
crisps - чіпси
peanuts - арахіс
bone - кістка
health – здоров’я
skin - шкіра
(un)healthy – (не)здоровий
to be rich in – бути багатим на
to skip a meal – пропускати прийом їжі
Task II. Listen and read to find out if crisps and peanuts are healthy.
Послухайте,
прочитайте та з’ясуйте, чи корисно їсти чіпси і арахіс.
The children are having Science. A doctor is talking
about healthy food.
Doctor: What food is rich in vitamins?
Class: Lemons, oranges, apples, pears…
Doctor: Yes, there are vitamins in fruit,
vegetables, brown bread and in other food as
well.
Class: Why do we need vitamins?
Doctor: They are important for your eyes, your
skin and… your health. Who can tell me where we can find minerals?
Class: In milk, cheese, eggs and in
vegetables.
Doctor: Yes, minerals are important for your
teeth and your bones. And… don’t skip
your breakfast. It is the most important meal. Don’t eat crisps and
peanuts between
your meals. And remember: you must drink at least five glasses of water
every day.
Task III. Complete the sentences. Доповніть речення (письмово). Виконане завдання прикріпіть на НЗ.
1 …, …, … are rich in vitamins.
2 There are vitamins in …, … and … .
3 Vitamins are important for our …, … and … .
4 We can find minerals in …, …, … and … .
5 Minerals are important for our … and … .
6 Breakfast is … … … .
7 Don’t … … …!
8 You must … … … .
06.11.2024
Wednesday, the sixth of November
Lesson
Task I.
Revise the words from the previous lesson. Повторіть
слова з попередніх уроків.
https://wordwall.net/play/30185/420/57167
https://wordwall.net/play/37906/926/4326
Task II. Look
at the pictures. Listen and name the food you hear and see.
Подивіться на малюнок. Послухайте та назвіть їжу, яку ви чуєте і бачите.
Hometask. Do the test. Виконайте тест до 21.00 7 листопада.
https://vseosvita.ua/test/start/nba234
05.11.2024
Tuesday, the fifth of November
Lesson
Task I. Look at the pictures. Listen and name the food you hear and see.
Подивіться на малюнок (в.1 с.44). Послухайте та назвіть ту їжу, яку ви чуєте і бачите.
04.11.2024
Monday, the fourth of November
Lesson 33
Unit 3. National Cuisines
Task I. Listen
and repeat the words. Write down the new words into your vocabularies and learn
them. Слухайте та повторюйте. Запишіть нові слова у
словники та вивчіть.
pasta - макарони
baguettes - багети
seafood - морепродукти
macaroons - макаруни
dessert - десерт
tiramisu - тірамісу
croissants - круасани
raw - сирий
champagne - шампанське
snails - равлики
probably - напевно
noodles - локшина
Japanese - японці
Asians - азіати
Task II. Listen to the kids
in the Kids Online videos. Then read and translate the texts
on p. 42. Послухайте висловлювання дітей про популярні
страви їх національної кухні. Прочитайте та перекладіть текти на с. 42
*Watch the video-lesson.
https://www.youtube.com/watch?v=Ijo9-1ND_KY&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=25
21-22.10.2024
Monday, the twenty-first of October
Lesson 29-30
Present Simple. Present Continuous
Task I.
Revise the rules. Повторіть (вивчіть) правила.
Теперішній
простий час
(Present Simple)
Вживається для вираження дії, що відбувається часто, завжди або регулярно у
теперішньому часі. Та коли мова йде про загальновідомі факти.
Наприклад: Я встаю о 7 годині. Я люблю читати. Вода кипить при 100
градусах.
На
цей час вказують такі слова:
Always - завжди, usually - зазвичай, often - часто,
every day – кожного
дня, sometimes - іноді, seldom
-
рідко , never – ніколи.
Розповідне речення
1) Якщо дію виконують
він (he), вона (she) або воно (it),
то до дієслова додається закінчення –s (або –es).
Наприклад: He reads, she reads, it
rains
Закінчення -es додається, якщо дієслово
закінчується на: -s, -ss, -sh, -ch, -tch, -x, -o.
Наприклад: He
watches, she brushes, it goes.
Але: дієслово have
утворюється не за правилами, воно вживається у формі has
He has
lunch. She has dinner.
2) Якщо дію виконують
я (I), ми (we), ти,ви (you), вони (they),
то дієслово не змінюється.
Наприклад:
I read, we play, they go, you swim.
Заперечне речення
У заперечному реченні вживаються допоміжні
слова
do
або does та заперечна частка not.
1) Якщо
дію виконують
він (he), вона (she), воно (it) --
вживається does
not (doesn’t)
Наприклад: He
doesn’t like milk. She doesn’t clean teeth.
УВАГА: дієслово вживається без
закінчення (-s, -es)
2) Якщо дію виконують
я (I), ми (we), ти, ви (you), вони (they) - вживається
do not (don’t)
Наприклад: I
don’t like tea. We don’t read .
Питальне речення
У питальному реченні вживаються допоміжні
слова
do або does , які виносяться на початок речення.
Does he, she, it swim ?
УВАГА: дієслово вживається без
закінчення (-s, -es)
Do I, we, you, they play ?
Відповідь на такі запитання
може бути так або ні
Так - Yes,
I do./ Yes, he does.
Ні
- No, I don’t. / No, she doesn’t.
Present Continuous – теперішній тривалий час.
Вживається для вираження дії, що відбувається саме зараз (у момент мовлення). На цей час вказують такі слова: now- зараз, аt this time – у цей час, аt this moment– у цей момент.
Стверджувальне (розповідне) речення
утворюється за допомогою допоміжних дієслів am / is / are та
додавання
закінчення (-ing) до дієслова .
I- am
He, she, it – is + Ving
We, you, they - are
I am playing football now. – Я граю у футбол зараз.
Sally is doing her
homework at the moment. – Саллі зараз робить домашнє завдання.
They are fishing now. – Вони зараз рибалять.
Заперечне речення в Present Continuous утворюється за
допомогою додавання до допоміжного дієслова am / is / are заперечної частки not, та дієслова із закінченням –ing.
I- am
He, she, it – is + not + Ving
We, you, they - are
I‘m not watching TV at the moment. – Я не дивлюся телевізор зараз.
He isn’t working on
his project right now. – Він не працює над своїм проектом зараз
They aren’t
going to the school now. – Вони зараз не йдуть до школи.
Для
утворення питального речення у Present Continuous допоміжне
дієслово am / is / are потрібно
винести на початок речення. Дієслово-присудок вживається із закінченням –ing.
Am I
Is He,
she, it + Ving
Are We,
you, they
Are you doing your homework? – Ти робиш домашнє завдання?
Is she walking on the street right
now? – Вона зараз прогулюється
на вулиці?
Task II. Do
some training exercises. Запишіть речення у Present Simple, Present Continuous, розкриваючи дужки та обираючи відповідне дієслово. Виконане завдання прикріпіть на НЗ.
1.
John __________ (is cooking / cooks) dinner right now.
2.
They __________ (are not working / is
not working) today.
3.
She __________ (is reading / reads) a book in the garden.
4.
We __________ (are not watching / is not
watching) TV at the moment.
5.
He __________ (is playing / plays) video games right now.
6.
My sister __________ (doesn't like /
don't like) coffee.
7.
John __________ (plays / play) the
guitar in his free time.
8.
She __________ (works / work) in a
hospital.
9.
We __________ (listen / listens) to
music in the car.
10.
They __________ (don't have / doesn't
have) a car.
16-18.10.2024
Wednesday, the sixteenth of October
Lesson 27-28
Task I.
Revise the rules. Повторіть правила.
1 Phil often … (study) at home.
2 I … (watch) a comedy at the moment.
3 Helen … (speak) Spanish very well.
4 Jill … (clean) her room now.
5 They … (play) tennis in the park now.
6 George and Sandy … (go) to the gym every weekend.
Task III. Change these sentences from the Present Simple into the Present Continuous. Змініть речення з Present Simple у Present Continuous
Example: I
often play football. I’m playing football now.
1 Jane visits her grandparents.
2 They usually run in the park.
3 Ted and Bob sing.
4 Carly dances disco.
5 I sometimes cook dinner.
Потренуйтесь!!!
https://wordwall.net/uk/resource/261269
Виконайте тест!!!
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7462333
15.10.2024
Tuesday, the fifteenth of October
Lesson 26
Task I. Do
some training exercises. Виконайте тренувальні
вправи.
https://wordwall.net/uk/resource/13881458
https://wordwall.net/play/3646/827/7544
Task II. Revise
the words on the topic from the previous lessons.
Повторіть
слова з попередніх уроків з теми «Професії»
Hometask.
Do ex. 1 at p. 25
in your Activity Books. Виконайте письмово в.1 на с.25 у
ваших друкованих зошитах. Вам потрібно записати речення, виправляючи ті слова, які виділені жирним шрифтом. Виконане завдання прикріпіть на НЗ.
14.10.2024
Monday, the fourteenth of October
Lesson 25
Task I.
Revise the words on the topic “Jobs and Professions”. Повторіть
слова з теми «Робота і професії». Виконайте вправу.
https://www.youtube.com/watch?v=9ncqGqxiepY
https://wordwall.net/play/3447/282/5464
Task II. Read ex. 1 at p. 36 of your Books. Прочитайте вправу 1 на с.36 (у ваших підручниках). Здогадайтесь назву професії.
Task III. Write a paragraph about your mum’s / family member’s job. Write a short paragraph about what you would like to be. Explain why. Напишіть про професію вашої мами/тата (за зразком в.1 на с.36). Та напишіть коротке повідомлення ким би ви хотіли бути (за зразком нижче).
I’d like to be…… because it is a …….. job.
It is also …….. .
I am
patient/strong/talented …….. and ……… .
I like
cars/films/music ……. and …….. .
*Watch the video-lesson if you need. Перегляньте відео-урок за потреби.
https://www.youtube.com/watch?v=OcGZFz7KaSo&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=23
11.10.2024
Friday, the eleventh of October
Lesson
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them.
Musician - музикант
Astronaut - космонавт
Mechanic - механік
Hairdresser - перукар
Engineer - інженер
burglar - грабіжник
to babysit - доглядати за дітьми
to repair - ремонтувати
Task II. Revise
the words on the topic “Jobs”.
https://www.youtube.com/watch?v=9ncqGqxiepY
https://learningapps.org/view5824911
Task III. Listen and name all the jobs which you can hear.
Listen again and say who does it.
1 Who brings letters?
2 Who helps a doctor?
3 Who repairs teeth?
4 Who works in an offi ce?
5 Who teaches at school?
6 Who catches
burglars?
Hometask. Do ex. 1, 2 at p. 23 in your Activity Books. Виконайте
письмово в. 1, 2 на с. 23 у ваших друкованих зошитах (перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=9ncqGqxiepY ).
Виконані завдання прикріпіть на НЗ.
09.10.2024
Wednesday, the ninth of October
Lesson 23
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them.
Запишіть нові слова у словники та вивчіть.
journalist
- журналіст
mystery
-
загадка
quality
- якість
dangerous
-
небезпечний
hard-working
- працелюбний
patient
-
терплячий
to
solve - вирішувати
definitely –
однозначно, безсумнівно
Запам’ятай!!!
Ми використовуємо вираз would like
1)
для
вираження ввічливого прохання
I would like some
cheese, please.
2)
коли
говоримо про мрії, бажання
I would like to
become a doctor.
Task II. Listen to Mike and Pete and complete the sentences of ex. 2 at p. 22 in your Activity Books. Послухайте про що говорять Майк та Піт. Доповніть речення в. 2 на с. 22 у ваших робочих зошитах (друкованих). Виконане завдання прикріпіть на НЗ.
Task III. Do exercise 1 at p. 22 in your Activity Books. Виконайте в. 1 на с. 22 у ваших робочих зошитах (друкованих). Виконане завдання прикріпіть на НЗ.
Якщо виникають запитання, перегляньте відео-урок.
https://www.youtube.com/watch?v=4pqOIbcxHKE&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=18
08.10.2024
Tuesday, the eighth of October
Lesson 17
Task I.
Revise the rules from the previous lesson. Повторіть
правила з попереднього уроку.
Task II. Do
some training exercises. Виконайте тренувальні вправи.
https://linguodan.com/present-continuous-test/
Виберіть правильний
варіант. Запишіть.
1. She (am playing / is
playing / are playing) the guitar.
2. Where are the children?
— They (is playing / am playing / are playing) volleyball.
3. I hope you (are having
/have / am having) a good time.
4. I (am painting / are painting
/ is painting) right now.
5. My friend (laugh / are
laughing / is laughing) because he (is watching / are watching / am watching) a
funny video.
Складіть речення у
Present Continuous, використовуючи подані словосполучення. Запишіть. Виконане завдання прикріпіть на
Нових Знаннях.
Приклад: Mary / play football. — Mary is playing football.
1. We / clean the table.
2. My father / not / wash
the car.
3. They / iron their
T-shirts.
4. My sister / not / vacuum
her room.
5. I / not / load the
dishwasher.
07.10.2024
Monday, the seventh of October
Lesson
Task I. Learn
the rules.
Present Continuous – теперішній тривалий час.
Вживається для вираження дії, що відбувається
саме зараз (у момент мовлення). На цей час вказують такі слова: now- зараз, аt this time – у цей час, аt this moment– у цей момент.
Стверджувальне (розповідне) речення
утворюється за допомогою допоміжних дієслів am / is / are та
додавання
закінчення (-ing) до дієслова .
I- am
He, she, it – is + Ving
We, you, they - are
I am playing football now. – Я граю у футбол зараз.
Sally is doing her
homework at the moment. – Саллі зараз робить домашнє завдання.
They are fishing now. – Вони зараз рибалять.
Заперечне речення в Present Continuous утворюється за
допомогою додавання до допоміжного дієслова am / is / are заперечної частки not, та дієслова із закінченням –ing.
I- am
He, she, it – is + not + Ving
We, you, they - are
I‘m not watching TV at the moment. – Я не дивлюся телевізор зараз.
He isn’t working on
his project right now. – Він не працює над своїм проектом зараз
They aren’t
going to the school now. – Вони зараз не йдуть до школи.
Для
утворення питального речення у Present Continuous допоміжне
дієслово am / is / are потрібно
винести на початок речення. Дієслово-присудок вживається із закінченням –ing.
Am I
Is He,
she, it + Ving
Are We,
you, they
Are you doing your homework? – Ти робиш домашнє завдання?
Is she walking on the street right
now? – Вона зараз прогулюється
на вулиці?
Watch the
presentation. Перегляньте презентацію.
Task II. Do
some training exercises. Виконайте тренувальні
вправи.
https://wordwall.net/play/72877/379/7416
https://wordwall.net/play/75456/995/8657
04.10.2024
Friday, the fourth of October
Lesson 20
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть
нові слова у словники та вивчіть їх.
nuisance - неприємність
to annoy – дратувати, набридати
to follow - слідувати
to scream - кричати
luckily – на щастя
to do chores – робити домашні справи
to get angry - злитися
to make a mess – наводити безлад
Task II. Read the text of ex. 2 at p. 29
and translate it. Прочитайте та перекладіть в.2
на с.29 (у ваших підручниках).
Task III. Read Mike’s homework again. Choose the correct
sentence. Іще раз прочитайте
в.2 на с.29 та випишіть речення, які відповідають тексту вправи. Речення
запишіть у зошитках, сфотографуйте та прикріпіть на НЗ.
1 a) Mike’s brother Ted is a nuisance.
b) Mike’s brother Ted is an
angel.
2 a) Ted doesn’t make a mess in Mike’s room.
b) Ted makes a mess in Mike’s
room.
3 a) Ted does a lot of chores.
b) Ted doesn’t do any chores.
4 a) Ted never takes Mike’s things without asking.
b) Ted always takes Mike’s
things without asking.
5 a) Mike repeats everything Ted says.
b) Ted repeats everything Mike says.
6 a) Ted eats sweets before dinner.
b) Ted eats sweets before breakfast.
7 a) Mike does his homework regularly.
b) Mike doesn’t do his homework
regularly.
8 a) Mike loves his brother.
b) Mike doesn’t love his brother.
Виконати завдання вам допоможе перегляд відео-уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=DIbAXVeu-aE&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=17
02.10.2024
Wednesday, the second of October
Lesson 19
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them.
a relative – родич
cuddly – приємний
to be a real
pain in the neck – бути справжнім головним болем
Task II. Listen to what Mike, Cathy, Linda and Pete tell us about their families and relatives and complete the sentences of ex. 2 at p. 28. Прослухайте, що говорять діти про свої родини та доповніть речення. Письмово виконуємо лише дві нижні частинки (ті, що не виконували на уроці). Пишемо у тоненькому зошиті, прикріплюємо на Нові Знання.
https://www.youtube.com/watch?v=Wxic_1ij9ko&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=16
01.10.2024
Tuesday, the first of October
Lesson 18
Unit 2. What about your family?
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть
нові слова у словники та вивчіть.
pain - біль
power - сила
twin - близнюк
to compete – змагатися
to enjoy -
насолоджуватись
to grow up -
виростати
together - разом
each other – один
одного
an
only child – єдина дитина
to
look alike – виглядати схоже
similar – подібний
Task II. Read, guess and match the words with their meanings.
1 to compete
2 an only child
3 a twin
4 to look alike
5 similar
a a child who has got no brothers
b somebody who was born at the same
time as his
or her brother or sister
c to look like somebody else
d to try to do everything better than
somebody else
e almost the
same
Task III. Watch the video-lesson.
https://www.youtube.com/watch?v=CHtO38TeXB0&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=14\
Hometask.
Do ex. 1a) at p.
17 and ex.4 at p.18 in your Activity books. Виконайте
в.1а) на с.17 та в.4 на с.18 у ваших робочих зошитах. Виконане завдання
прикріпляємо на Нові Знання.
30.09.2024
Monday, the first of October
Lesson 17
Revise all then
words and rules from Unit 1.
Do the test. Повторіть
слова та правила з попереднього розділу( використовуючи матеріал на блозі) та
виконайте підсумковий тест.
https://vseosvita.ua/test/start/oqn446
27.09.2024
Friday, the twenty-seventh of September
Lesson 16
Task I.
Remember!!! ЗАПАМ’ЯТАЙ!!!
Я |
I |
my |
Моє |
Він |
He |
his |
Його |
Вона |
She |
her |
Її |
Воно |
It |
its |
Його |
Ми |
We |
our |
Наш |
Ти, ви |
You |
your |
Твій, ваш |
Вони |
They |
their |
їхній |
Task II.
Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок.
https://www.youtube.com/watch?v=lwK5Njl-3eo&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=11
Task III.
Read and translate ex. 3 at p. 20. Прочитайте та перекладіть
в. 3 на с. 20
24.09.2024
Tuesday, the twenty-fourth of September
Lesson 14
Утворення
ступенів порівняння англійських прикметників
Є три способи утворення
ступенів порівняння прикметників: простий (синтетичний), складний та винятки.
Простий
спосіб
Простий спосіб вимагає додавання
закінчення -er для утворення вищого ступеню та закінчення -est для утворення найвищого ступеню. За таким
правилом утворюються прикметники, що складаються з одного складу:
cold - colder –
the coldest
young - younger - the youngest
Також в такий спосіб утворюються ступені
порівняння двоскладових прикметників, що закінчуються на -le, -er, -y, -ow:
tender – tenderer –
tenderest
narrow – narrower – narrowest
При цьому слід
дотримуватись наступних орфографічних правил при утворенні ступенів порівняння
прикметників у простий спосіб:
1. Якщо -е в кінці слова
не вимовляється, то у вищому та найвищому ступені прикметника воно не
використовується:
large – larger – the largest
brave – braver – bravest
2. Якщо прикметник закінчується на коротку
голосну і приголосну, то приголосна подвоюється:
big – bigger- the biggest
thin – thinner – the thinnest
hot – hotter – the hottest
3. Якщо прикметник закінчується на -у, перед якою йде приголосна, то вона змінюється на -i:
easy – easier - the easiest
pretty – prettier - the prettiest
dirty – dirtier - the dirtiest
Складний
спосіб
Складний спосіб утворення ступенів
порівняння прикметників використовується багатоскладовими прикметниками.
Для утворення вищого ступеню порівняння
перед прикметником вживається слово more (більш, більше), для найвищого
– most (найбільш, найбільший):
beautiful - more beautiful – the most beautiful
intelligent – more intelligent – the most intelligent
Винятки
Деякі з англійських
прикметників утворюють ступені порівняння не за загальними правилами, а мають
свої особливі форми. Нижче наведені такі прикметники:
many – more – the most
good – better – the best
bad – worse – the worst
little – less – the
least
old – older/elder – the
oldest/eldest
far – farther/further –
the farthest /furthest
Лише якісні прикметники англійської мови можуть мати ступінь порівняння.
Важливо пам’ятати, що незалежно від того,
як утворюється найвищий ступінь прикметника, перед ним завжди
вживаєтья означений
артикль the:
the oldest – настаріший
the softest –
найм’якіший
the happiest –
найщасливіший
Виконайте тренувальну вправу
https://wordwall.net/play/5751/190/37558
Запис уроку
20.09.2024
Friday, the twentieth of September
Lesson 12-13
Numerals. Числівники.
Task I. Watch the presentation and learn
the rules. Перегляньте презентацію та вивчіть правила.
Task II. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок.
https://www.youtube.com/watch?v=oMwrBMYsm_w&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=8
Task III. Do
ex.1-3 at p. 11 in your activity books. Виконайте вправи
1-3 на с.11 у ваших друкованих зошитах. Виконані завдання прикріплюємо на НЗ.
18.09.2024
Wednesday, the eighteenth of September
Lesson 11
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть
нові слова у словники та вивчіть.
curious – зацікавлений
horrible
– жахливий
strict
– суворий
unusual
– незвичний
wrong
– невірний, помилковий
Task II.
Listen to the text.
Listen again
and choose the correct answer.
1 Mike and Cathy are in the…
a) classroom
b) corridor c) garden
2 The first lesson on Thursday is…
a) PE b)
Maths c) History
3 The new pupils in Mike’s class are from…
a) the USA b)
New Zealand c) Australia
4 Their father is…
a)a police officer
b) a writer c) a doctor
Say if the
statements are true or false.
1 Mike’s first week at school is fine.
2 Mike’s timetable is OK.
3 Mike is bad at Maths.
4 Mr Finch is strict.
5 Mike’s favourite subject is History.
6 Miss Jones is old.
7 Mrs Pitt is a nice teacher.
8 There are three new pupils.
Task III.
Watch the video-lesson.
https://www.youtube.com/watch?v=0Q26GqSemjo&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=7
17.09.2024
Tuesday, the seventeenth of September
Lesson 10
Task I. Do
some training exercises. Виконайте тренувальні вправи.
https://wordwall.net/play/58639/021/58643
https://wordwall.net/play/58692/641/79356
Task II. Learn
the rules.
Вивчіть правила.
Прийменники часу in, at, on в англійській мові
До прийменників часу в
англійській мові відносяться at, in, on. Часто виникає
питання: який саме з цих прийменників потрібно вживати у конкретній
ситуації: at, in або on?
Запам’ятайте
найголовніше, що:
·
at використовується для позначення точного часу
·
in використовується з місяцями, роками, століттями та
довгими періодами часу
·
on використовується з днями та датами
Наприклад:
at |
in |
on |
точний час |
місяці, роки, століття, тривалий період часу |
дні та дати |
at 3 o’clock (о 3 годині) |
in May (у травні) |
on Sunday (у неділю) |
at 10.30am (о 10:30) |
in the winter (взимку) |
on Tuesdays (по вівторкам) |
at noon (у опівдні) |
in the summer (влітку) |
on 6 March (6 березня) |
at dinnertime (в обід) |
in 1990 (у 1990) |
on 25 Dec. 2010 (26 грудня 2010) |
at bedtime (під час сну) |
in the 1990s (у 1990-ті) |
on Christmas Day (на Різдво) |
at sunrise (на сході сонця) |
in the next century (в наступному столітті) |
on Independence Day (на День незалежності) |
at sunset (на заході сонця) |
in the Ice Age (під час Льодовикового періоду) |
on my birthday (на моє День народження) |
at the moment (зараз) |
in the past/future (в майбутньому / минулому) |
on New Year’s Eve (на Новій рік) |
Також запам’ятайте вживання прийменника at у цих стійких словосполученнях:
Словосполучення |
Переклад |
at night |
вночі |
at the weekend |
в кінці тижня |
at Christmas/Easter |
на Різво/Пасху |
at the same time |
в той самий час |
at present |
зараз |
Також запам’ятайте ці стійкі словосполучення, з якими використовується
прийменник in:
Словосполучення |
Переклад |
in the morning (s) |
вранці |
in the afternoon(s) |
в день |
in the evening(s) |
уввечері |
Перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?v=W-vs1oFzCtk&t=29s
Hometask. Complete the phrases with
‘on’, ‘in’ or ‘at’. Запишіть
вирази, вживаючи прийменники `in`, `on`, `at`.
1 … 3 o’clock
2 … the evening
3 …
winter
4 … midday
5 …
the afternoon
6 … Monday
13.09.2024
Friday, the thirteenth of September
Lesson 8
Task I. Learn the rule. Вивчіть правило.
Теперішній простий час
(Present Simple)
Вживається для вираження дії, що відбувається часто, завжди або регулярно у теперішньому часі. Та коли мова йде про загальновідомі факти. Наприклад: Я встаю о 7 годині. Я люблю читати. Вода кипить при 100 градусах.
Розповідне речення
1) Якщо дію виконують
він (he), вона (she) або воно (it), то до дієслова додається закінчення –s (або –es).
Наприклад: He reads, she reads, it rains
Закінчення -es додається, якщо дієслово закінчується на: -s, -ss, -sh, -ch, -tch, -x, -o.
Наприклад: He watches, she brushes, it goes.
Але: дієслово have утворюється не за правилами, воно вживається у формі has
He has lunch. She has dinner.
2) Якщо дію виконують
я (I), ми (we), ти,ви (you), вони (they), то дієслово не змінюється.
Наприклад: I read, we play, they go, you swim.
Заперечне речення
У заперечному реченні вживаються допоміжні слова
do або does та заперечна частка not.
1) Якщо дію виконують
він (he), вона (she), воно (it) -- вживається does not (doesn’t)
Наприклад: He doesn’t like milk. She doesn’t clean teeth.
УВАГА: дієслово вживається без закінчення (-s, -es)
2) Якщо дію виконують
я (I), ми (we), ти, ви (you), вони (they) - вживається do not (don’t)
Наприклад: I don’t like tea. We don’t read .
Питальне речення
У питальному реченні вживаються допоміжні слова
do або does , які виносяться на початок речення.
Does he, she, it swim ?
УВАГА: дієслово вживається без закінчення (-s, -es)
Do I, we, you, they play ?
Відповідь на такі запитання може бути так або ні
Так - Yes, I do./ Yes, he does.
Ні - No, I don’t. / No, she doesn’t.
Task II. Watch the presentation. Перегляньте презентацію.
11.09.2024
Wednesday, the eleventh of September
Lesson 7
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть
нові слова у словники та вивчіть їх.
battle
- битва
calculation - розрахунок
creature - створіння
subject - предмет
timetable - розклад
fascinating - захоплюючий
to divide - ділити
to multiply - множити
to subtract – віднімати
Task II. Read and translate the text of ex. 1 at p. 13-14. Прочитайте та
перекладіть в.1 на с.13-14.
Task III. Watch the video-lesson. Перегляньте
відео-урок. Це допоможе вам правильно вимовляти нові слова та зрозуміти текст
в.1 на с.13-14.
https://www.youtube.com/watch?v=tQrxI0RjHjI&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=5
Hometask. Do ex. 4 at p. 9 in your workbook. Виконайте в.4 на с.9 у ваших робочих зошитах.
10.09.2024
Tuesday, the tenth of September
Lesson 6
Task I. Watch
the video and learn the school subjects. Перегляньте відео
та повторіть (вивчіть) назви шкільних предметів.
https://www.youtube.com/watch?v=AnZxeX_8mVk
Task II. Do
the task.
https://wordwall.net/uk/resource/24242795
https://wordwall.net/uk/resource/61216182
Task III.
09.09.2024
Monday, the ninth of September
Lesson 5
Task I. Learn
the new words. Вивчіть нові слова.
message - повідомлення
website - вебсайт
careful - обережний
personal - особистий
safe - безпечний
to chat – спілкуватися у
інтернет спільноті
to contact – зв’зуватись
all around the world – по
всьому світу
safety - безпека
data - дані
fake - підроблений
an account - акаунт
a password – пароль
Task II. Read the text at page 11 and translate it. Прочитайте та перекладіть текст на сторінці 11.
Task III. Do ex. 4, 5 at p.6 in your workbooks. Виконайте в.4, 5 на с.6 у ваших робочих зошитах та прикріпіть на Нових Знаннях.
06.09.2024
Friday, the sixth of September
Lesson 4
Task I. Write
down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть
нові слова у словники та вивчіть.
message - повідомлення
website - вебсайт
careful - обережний
personal - особистий
safe - безпечний
to chat – спілкуватися у
інтернет спільноті
to contact – зв’зуватись
all around the world – по
всьому світу
safety - безпека
data - дані
fake - підроблений
an account - акаунт
a password – пароль
04.09.2024
Wednesday, the fourth of September
Lesson 3
Task I. Watch
the video-lesson. Перегляньте відео-урок.
Task II. Complete the sentences about yourself. Доповніть речення про себе. Виконати це завдання вам допоможе перегляд відео-уроку. Виконане завдання прикріплюємо на Нові Знання.
Hi! My name is _______ or _________ for short.
My parents call me ___________
My surname is ________ .
I am _________ years old.
My birthday is in _____________ .
I am in the __________ form this year.
I have / haven’t got a nickname.
My friends call me __________ .
03.09.2024
Tuesday, the third of September
Lesson 2
Task I. Read
exercise 1 at p. 6. Прочитайте в. 1 на с. 6.
Task II.
Complete the sentences. Доповніть речення по тексту.
1)
Michael’s
parents call him ___________ .
2)
Cathy’s
surname is ____________ .
3)
Linda
is Cathy’s ____________ .
4)
Peter’s
nickname is __________ .
02.09.2024
Monday, the second of September
Lesson 1
Task I. Watch
the video. Перегляньте відео-урок.
Task II. Do ex.1 at p. 4 in your workbooks. Виконайте письмово в. 1 на с. 4 у ваших робочих зошитах.
Complete the sentences about yourself. Доповніть речення про себе.
1) My name is _________________ .
2) My surname is _______________ .
3) My nickname is _______________ .
4) I am from __________________.
5) I am a _____________________ .
6) I`m _____________ years old.
Коментарі
Дописати коментар