5 - А 2024-2025

 

22.11.2024

Friday, the twenty-second of November

Lesson

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.

to combine – змішувати

to cool - охолоджувати

to prepare - готувати

to stir - помішувати

completely - цілковито

needпотребувати

Task II. Look at the ingredients of Muffins. Подивіться та назвіть інгредієнти, які потрібні для випікання мафінів с.52 (підручник)

Task III. Try to write the recipe. Замініть малюнки словами та напишіть рецепт.


*Watch the video-lesson. Якщо щось не зрозуміло, перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=DsIIli2-uyo&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=33

 





20.11.2024

Wednesday, the twentieth of November

Lesson

Task I. Опрацюйте матеріал підручника с.51. Перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=jdfKX5Qnrh8&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=32

Task II. Доповніть діалог.


Task III. Do the test. Виконайте тест.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9219995




19.11.2024

Tuesday, the nineteenth of November

Lesson 42

Task I. Revise the rules from the previous lesson. Do the exercise. Повторіть правила з попереднього уроку. Виконайте вправу.

https://wordwall.net/play/598/589/34159

Task II. Match the words from the box with the sentences. Поєднайте слова з реченнями.

breakfast, brunch, lunch, dinner, supper

1 It is the biggest meal of the day. We eat it in the afternoon or in the evening.

2 It is a meal that we eat first thing in the morning.

3 It is the last meal of the day.

4 It is a meal that we have in the middle of the day. It is not a big meal.

5 It is a meal that is like a late breakfast or an early lunch.

Hometask.  What about you? Complete the sentences. Доповніть речення про себе. Запишіть та прикріпіть на НЗ.

For breakfast I usually have …

For lunch / dinner I usually …

For a snack I usually …

For supper I usually …

*Watch the video-lesson. Якщо щось не зрозуміло, перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=zgqXuZl84jA&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=30

 





18.11.2024

Monday, the eighteenth of November

Lesson

Вживання   a/an / some/ any

 Task I. Learn the rules. Вивчіть правила.

Неозначений артикль  a/an    вживається із злічуваними іменниками у однині.

А вживається, якщо іменник починається на приголосний звук: a dog , a book 

An   вживається, якщо іменник починається на голосний звук: an apple, an hour

 

Some вживається зі злічуваними іменниками у множині та незлічуваними іменниками лише у розповідних реченнях.

There are some apples on the table. На столі є яблука.
There is some milk in the bottle.
У пляшці є молоко.

 

Some також використовується у питальних реченнях, якщо вони виражають прохання чи пропозицію.

Would you like some tea? Чи не хочете чаю?
Could you bring me some biscuits, please?
Не могли б Ви принести  мені печива?

 

Any  вживається зі злічуваними іменниками у множині та незлічуваними іменниками у питальних та заперечних реченнях.

There isn’t any water. Немає води.

Are there any apples in the fridge? Чи є яблука у холодильнику?

Is there any rice in the jar? Чи є рис  у банці?

Task II. Do some training exercises. Виконайте тренувальну вправу.

https://wordwall.net/play/352/683/81125





15.11.2024

Friday, the fifteenth of November

Lesson

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.

pan - каструля

recipe - рецепт

square - квадрат

delicious дуже смачний

delighted - задоволений

tasty - смачний

to bake - пекти

to mix - змішувати

to smell пахнути

on my/his/their ownсамотужки

Task II. Listen to the talk between Mike and Ted.

Complete the recipe below with the missing words. Послухайте розмову  між Майком та Тедом. Доповніть рецепт пирога.

 

BROWNIES

1 ….

4 cups ….

½ cup ….

2 squares ….

6 cups

Bake for ….. minutes at 200 C

Task III. Correct these wrong sentences. Виправіть помилки у реченнях (відповідно до тексту). Запишіть речення. Прикріпіть на НЗ.

1 It is dad’s birthday today.

2 Mike and Ted are making soup to surprise their mum.

3 They are making Whities.

4 They mix 1 cup of butter, 6 cups of flour, 6 squares of chocolate, 4 eggs                   and 2 cups of sugar.

5 They bake the cake for 40 minutes.

6 Their cake looks like an old boot.

7 Mum thinks this is a horrible surprise.

8 Mike and Ted must clean the bathroom before the guests arrive.




12.11.2024

Tuesday, the twelfth of November

Lesson

Grammar. The Present Perfect Tense

   Task 1. Вивчіть правило. Запишіть у зошит для правил.                       

                 The Present Perfect Tense (Теперішній завершений час)

Вживається для вираження дії, яка щойно (just) завершилася або вже (already) відбулася  і про її результат говорять зараз. Чи тоді, коли її ще не встигли ( not yet) зробити.

На цей час можуть вказувати слова: 

аlready - вже

just  - щойно

уet – ще не

today – сьогодні

ever – коли-небудь

never – ніколи

this week – цього тижня

                                              Розповідне речення

1)    Якщо дію виконують він (he), вона (she),воно (it),

то вживається допоміжне слово  has , а дієслово вживається у третій формі, або із закінченням  -ed.

He has written a poem.

2)    Якщо дію виконують я (I),  ми (we),  ти , ви (you), то вживається допоміжне слово have,  а дієслово вживається у третій формі, або із закінченням  -ed.

We have cleaned our room.

                                             Питальне речення

      Для того, щоб утворити запитання на початок речення виносяться допоміжні слова  has або have,  а дієслово так і  вживається у третій формі, або із закінченням  -ed.

Has he written a poem?

Have we cleaned our room?

                                           Заперечне речення

             У заперечному реченні між підметом і присудком вживається допоміжне слово have або  has і заперечна частка  not,  а дієслово так і  вживається у третій формі, або із закінченням  -ed.

 He has not  written a poem.

We have not  cleaned our room.

Task 2. Перегляньте відео про  Present Perfect

https://www.youtube.com/watch?v=FIPgDP1z9Vs

https://www.youtube.com/watch?v=X_a6yTr8hMw





11.11.2024

Monday, the eleventh of November

Lesson

Task I. Read the text of ex. 4 at p. 46 and translate it. Прочитайте та перекладіть в.4 на с.46 (у підручнику)

      Match the headings with the paragraphs. Доберіть заголовки до кожного з 4 абзаців тексту.

c A B IG M EAL O F A DAY              c BRITISH BREAKFASTS

c BRITISH FOOD BELIEFS               c PLACES TO EAT OUT

Task II. Read the text again and choose a), b) or c). Прочитайте текст іще раз та доберіть правильну відповідь.

1 The most famous meal in Britain is …

a) brunch b) breakfast c) dinner

2 Most British people have … for breakfast.

a) a toast with marmalade or cornfl akes

b) fried eggs, bacon, sausages, tomatoes and bread

c) cornfl akes or fried eggs

3 Brunch is …

a) a late dinner and an early supper

b) a late breakfast and an early lunch

c) a late lunch and an early dinner

4 The British have a big meal around …

a) 7 pm b) 5 pm c) 6 pm

5 Traditional fast-food restaurants in Britain are …

a) McDonald’s b) McBurger

c) Fish and Chips shops

6 In Britain there are many … takeaways.

a) Indian and Chinese

b) Indian and Italian

c) Japanese and Chinese

Hometask. Do the test. Виконайте тест до 21.00 11 листопада.

https://vseosvita.ua/test/start/oyn386

 




08.11.2024

Friday, the eighth of November

Lesson

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть їх.

crisps - чіпси

peanuts - арахіс

bone - кістка

health – здоров’я

skin - шкіра

(un)healthy – (не)здоровий

to be rich in – бути багатим на

to skip a meal – пропускати прийом їжі

 Task II. Listen and read to find out if crisps and peanuts are healthy.

Послухайте, прочитайте та з’ясуйте, чи корисно їсти чіпси і арахіс.

 

The children are having Science. A doctor is talking about healthy food.

 

Doctor: What food is rich in vitamins?

Class: Lemons, oranges, apples, pears…

Doctor: Yes, there are vitamins in fruit, vegetables, brown bread and in other food as

well.

Class: Why do we need vitamins?

Doctor: They are important for your eyes, your skin and… your health. Who can tell me where we can find minerals?

Class: In milk, cheese, eggs and in vegetables.

Doctor: Yes, minerals are important for your teeth and your bones. And… don’t skip

your breakfast. It is the most important meal. Don’t eat crisps and peanuts between

your meals. And remember: you must drink at least five glasses of water every day.

Task III. Complete the sentences. Доповніть речення (письмово). Виконане завдання прикріпіть на НЗ.

 1 …, …, … are rich in vitamins.

2 There are vitamins in …, … and … .

3 Vitamins are important for our …, … and … .

4 We can find minerals in …, …, … and … .

5 Minerals are important for our … and … .

6 Breakfast is … … … .

7 Don’t … … …!

8 You must … … … .




06.11.2024

Wednesday, the sixth of November

Lesson

Task I. Revise the words from the previous lesson. Повторіть слова з попередніх уроків.

https://wordwall.net/play/30185/420/57167

https://wordwall.net/play/37906/926/4326

Task II. Look at the pictures. Listen and name the food you hear and see. Подивіться на малюнок. Послухайте та назвіть їжу, яку ви чуєте і бачите.

 



Hometask. Do the test. Виконайте тест до 21.00 7 листопада.

https://vseosvita.ua/test/start/nba234

 




05.11.2024

Tuesday, the fifth of November

Lesson

Task I. Look at the pictures. Listen and name the food you hear and see.

Подивіться на малюнок (в.1 с.44). Послухайте та назвіть ту їжу, яку ви чуєте і бачите.




Task ІI. Do ex. 1, 2 at p. 28 in your Activity Books. Виконайте письмово в.1, 2  на с.28 у ваших робочих зошитах. Виконане завдання прикріпіть на НЗ.







04.11.2024

Monday, the fourth of November

Lesson 33

Unit 3. National Cuisines

Task I. Listen and repeat the words. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Слухайте та повторюйте. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.


cuisine - кухня (національна)

pasta - макарони

baguettes - багети

seafood - морепродукти

macaroons - макаруни

dessert - десерт

tiramisu - тірамісу

croissants - круасани

raw - сирий

champagne - шампанське

snails - равлики

probably - напевно

 noodles - локшина

Japanese - японці

 Asians - азіати

Task II. Listen to the kids in the Kids Online videos. Then read and translate the texts on p. 42. Послухайте висловлювання дітей про популярні страви їх національної кухні. Прочитайте та перекладіть текти на с. 42

 


  *Watch the video-lesson.

https://www.youtube.com/watch?v=Ijo9-1ND_KY&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=25

 




21-22.10.2024

Monday, the twenty-first of October

Lesson 29-30

Present Simple. Present Continuous

Task I. Revise the rules. Повторіть (вивчіть) правила.

Теперішній простий час

        (Present Simple)

Вживається для вираження дії, що відбувається часто, завжди або регулярно у теперішньому часі. Та коли мова йде про загальновідомі факти. 

Наприклад: Я встаю о 7 годині. Я люблю читати. Вода кипить при 100 градусах.

На цей час вказують такі слова:

Always - завжди, usually - зазвичай, often - часто, every dayкожного дня, sometimes - іноді, seldom - рідко , neverніколи.

                                                       Розповідне речення

1)    Якщо дію виконують

він (he),   вона (she)   або   воно (it), то  до  дієслова  додається   закінчення –s (або –es).

     Наприклад: He  reads,  she reads,  it rains

Закінчення -es   додається, якщо дієслово закінчується на: -s, -ss, -sh, -ch, -tch, -x, -o.

      Наприклад: He watches,  she brushes,  it goes.

Але: дієслово  have  утворюється не за правилами, воно  вживається у формі  has

     He has lunch. She has dinner.

2)    Якщо дію виконують

 я (I), ми (we), ти,ви (you), вони (they), то  дієслово не змінюється.

      Наприклад: I read, we play, they go, you swim.

             Заперечне речення

У заперечному реченні вживаються допоміжні слова

do   або  does та заперечна частка not.

1)    Якщо дію виконують

   він (he), вона (she), воно (it)  --  вживається  does not (doesn’t)

 Наприклад: He doesn’t like  milk.  She doesn’t clean teeth.

УВАГА: дієслово вживається без закінчення (-s, -es)

2)    Якщо дію виконують

 я (I), ми (we), ти, ви (you),  вони (they) -  вживається  do not (don’t)

 Наприклад: I don’t like tea. We don’t read .

                      Питальне речення

У питальному реченні вживаються допоміжні слова

  do   або  does , які виносяться на початок речення.

Does    he,   she,  it     swim ?

УВАГА: дієслово вживається без закінчення (-s, -es)

Do     I, we, you, they   play ?

  Відповідь на такі запитання може бути так або ні

Так  - Yes, I do./ Yes, he does.

Ні  - No, I don’t. / No, she doesn’t.


          Present Continuous – теперішній тривалий час.

  Вживається для вираження дії, що відбувається саме зараз (у момент мовлення). На цей час вказують такі слова: now- зараз, аt this time – у цей час, аt this moment– у цей момент.

Стверджувальне (розповідне) речення

утворюється за допомогою допоміжних  дієслів am / is / are  та додавання   закінчення (-ing) до дієслова .

I- am

He, she, it – is      +   Ving

We, you, they - are

 am playing football now. – Я граю у футбол зараз.

Sally is doing her homework at the moment. – Саллі зараз робить домашнє завдання.

They are fishing now. – Вони зараз рибалять.

Заперечне речення в Present Continuous утворюється за допомогою додавання до допоміжного дієслова am / is / are заперечної частки not, та дієслова із закінченням –ing.

I- am

He, she, it  –  is      +  not  +  Ving

We, you, they -  are

 I‘m not watching TV at the moment. – Я не дивлюся телевізор зараз.

He isn’t working on his project right now. – Він не працює над своїм проектом зараз

They aren’t going to the school now. – Вони зараз не йдуть до школи.

Для утворення питального речення у Present Continuous допоміжне дієслово am / is / are потрібно винести  на початок  речення. Дієслово-присудок вживається із закінченням –ing.

Am  I

Is   He, she, it      +   Ving

Are    We, you, they

Are you doing your homework? – Ти робиш домашнє завдання?

Is she walking on the street right now? – Вона зараз прогулюється на вулиці?

Task II. Do some training exercises. Запишіть речення у Present Simple, Present Continuous, розкриваючи дужки та обираючи відповідне дієслово. Виконане завдання прикріпіть на НЗ.

1.    John __________ (is cooking / cooks) dinner right now.

2.    They __________ (are not working / is not working) today.

3.    She __________ (is reading / reads) a book in the garden.

4.    We __________ (are not watching / is not watching) TV at the moment.

5.    He __________ (is playing / plays) video games right now.

6.    My sister __________ (doesn't like / don't like) coffee.

7.    John __________ (plays / play) the guitar in his free time.

8.    She __________ (works / work) in a hospital.

9.    We __________ (listen / listens) to music in the car.

10. They __________ (don't have / doesn't have) a car.






16-18.10.2024

Wednesday, the sixteenth of October

Lesson 27-28

Task I. Revise the rules. Повторіть правила.




 Task II. Put the verbs in brackets into the Present Simple or the Present Continuous. Поставте дієслова у дужках у Present Simple чи the Present Continuous.

 
1 Phil often … (study) at home.

2 I … (watch) a comedy at the moment.

3 Helen … (speak) Spanish very well.

4 Jill … (clean) her room now.

5 They … (play) tennis in the park now.

6 George and Sandy … (go) to the gym every weekend.

 Task III. Change these sentences from the Present Simple into the Present Continuous. Змініть речення з Present Simple у Present Continuous

Example: I often play football. I’m playing football now.

 

1 Jane visits her grandparents.

2 They usually run in the park.

3 Ted and Bob sing.

4 Carly dances disco.

5 I sometimes cook dinner.

 Потренуйтесь!!!

 https://wordwall.net/uk/resource/261269

Виконайте тест!!!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7462333





15.10.2024

Tuesday, the fifteenth of October

Lesson 26

Task I. Do some training exercises. Виконайте тренувальні вправи.

https://wordwall.net/uk/resource/13881458

https://wordwall.net/play/3646/827/7544

Task II. Revise the words on the topic from the previous lessons. Повторіть слова з попередніх уроків з теми «Професії»

Hometask. Do ex. 1 at p. 25 in your Activity Books. Виконайте письмово в.1 на с.25 у ваших друкованих зошитах. Вам потрібно записати речення, виправляючи ті слова, які виділені жирним шрифтом. Виконане завдання прикріпіть на НЗ.







14.10.2024

Monday, the fourteenth of October

Lesson 25

Task I. Revise the words on the topic “Jobs and Professions”. Повторіть слова з теми «Робота і професії». Виконайте вправу.

https://www.youtube.com/watch?v=9ncqGqxiepY

https://wordwall.net/play/3447/282/5464

Task II. Read ex. 1 at p. 36 of your Books. Прочитайте вправу 1 на с.36 (у ваших підручниках). Здогадайтесь назву професії.


Task III. Write a paragraph about your mum’s / family member’s job. Write a short paragraph about what you would like to be. Explain why. Напишіть про професію вашої мами/тата (за зразком в.1 на с.36). Та напишіть коротке повідомлення ким би ви хотіли бути (за зразком нижче).

 I’d like to be…… because it is a …….. job.

It is also …….. .

I am patient/strong/talented …….. and ……… .

I like cars/films/music ……. and …….. .

 *Watch the video-lesson if you need. Перегляньте відео-урок за потреби.

https://www.youtube.com/watch?v=OcGZFz7KaSo&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=23

 





11.10.2024

Friday, the eleventh of October

Lesson

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them.

Musician - музикант

Astronaut - космонавт

Mechanic - механік

Hairdresser - перукар

Engineer - інженер

burglar  - грабіжник

to babysit  - доглядати за дітьми

to repair  - ремонтувати

Task II. Revise the words on the topic “Jobs”.

https://www.youtube.com/watch?v=9ncqGqxiepY

https://learningapps.org/view5824911

Task III. Listen and name all the jobs which you can hear.



Listen again and say who does it.

1 Who brings letters?

2 Who helps a doctor?

3 Who repairs teeth?

4 Who works in an offi ce?

5 Who teaches at school?

6 Who catches burglars?

Hometask. Do ex. 1, 2 at p. 23 in your Activity Books. Виконайте письмово в. 1, 2 на с. 23 у ваших друкованих зошитах (перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=9ncqGqxiepY ). Виконані завдання прикріпіть на НЗ.






 


09.10.2024

Wednesday, the ninth of October

Lesson 23

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.

journalist - журналіст

mystery - загадка

quality - якість

dangerous - небезпечний

hard-working - працелюбний

patient - терплячий

to solve - вирішувати

definitely однозначно, безсумнівно

Запам’ятай!!!

Ми використовуємо вираз would like

1)   для вираження ввічливого прохання

I would like some cheese, please.

2)   коли говоримо про мрії, бажання

I would like to become a doctor.

Task II. Listen to Mike and Pete and complete the sentences of ex. 2 at p. 22 in your Activity Books. Послухайте про що говорять Майк та Піт. Доповніть речення в. 2 на с. 22 у ваших робочих зошитах (друкованих). Виконане завдання прикріпіть на НЗ.



Task III. Do exercise 1 at p. 22 in your Activity Books. Виконайте в. 1 на с. 22 у ваших робочих зошитах (друкованих). Виконане завдання прикріпіть на НЗ.

 

Якщо виникають запитання, перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=4pqOIbcxHKE&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=18

 




08.10.2024

Tuesday, the eighth of October

Lesson 17

Task I. Revise the rules from the previous lesson. Повторіть правила з попереднього уроку.

Task II. Do some training exercises. Виконайте тренувальні вправи.

https://linguodan.com/present-continuous-test/

Виберіть правильний варіант. Запишіть.

1.    She (am playing / is playing / are playing) the guitar.

2.    Where are the children? — They (is playing / am playing / are playing) volleyball.

3.    I hope you (are having /have / am having) a good time.

4.    I (am painting / are painting / is painting) right now.

5.    My friend (laugh / are laughing / is laughing) because he (is watching / are watching / am watching) a funny video.

Складіть речення у Present Continuous, використовуючи подані словосполучення. Запишіть. Виконане завдання прикріпіть на Нових Знаннях.

Приклад: Mary / play football. — Mary is playing football.

1.    We / clean the table.

2.    My father / not / wash the car.

3.    They / iron their T-shirts.

4.    My sister / not / vacuum her room.

5.    I / not / load the dishwasher.






07.10.2024

Monday, the seventh of October

Lesson

Task I. Learn the rules.

              Present Continuous – теперішній тривалий час.

 Вживається для вираження дії, що відбувається саме зараз (у момент мовлення). На цей час вказують такі слова: now- зараз, аt this time – у цей час, аt this moment– у цей момент.

Стверджувальне (розповідне) речення

утворюється за допомогою допоміжних  дієслів am / is / are  та додавання   закінчення (-ing) до дієслова .

I- am

He, she, it – is      +   Ving

We, you, they - are

 am playing football now. – Я граю у футбол зараз.

Sally is doing her homework at the moment. – Саллі зараз робить домашнє завдання.

They are fishing now. – Вони зараз рибалять.

Заперечне речення в Present Continuous утворюється за допомогою додавання до допоміжного дієслова am / is / are заперечної частки not, та дієслова із закінченням –ing.

I- am

He, she, it  –  is      +  not  +  Ving

We, you, they -  are

 I‘m not watching TV at the moment. – Я не дивлюся телевізор зараз.

He isn’t working on his project right now. – Він не працює над своїм проектом зараз

They aren’t going to the school now. – Вони зараз не йдуть до школи.

Для утворення питального речення у Present Continuous допоміжне дієслово am / is / are потрібно винести  на початок  речення. Дієслово-присудок вживається із закінченням –ing.

Am  I

Is   He, she, it      +   Ving

Are    We, you, they

Are you doing your homework? – Ти робиш домашнє завдання?

Is she walking on the street right now? – Вона зараз прогулюється на вулиці?

Watch the presentation. Перегляньте презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/15Z-pZaXbi_ysMEXSRUXNxmVQ6xDF3NjU/edit?usp=sharing&ouid=112593969285416858181&rtpof=true&sd=true

Task II. Do some training exercises. Виконайте тренувальні вправи.

https://wordwall.net/play/72877/379/7416

https://wordwall.net/play/75456/995/8657






04.10.2024

Friday, the fourth of October

Lesson 20

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть їх.

nuisance - неприємність

to annoy – дратувати, набридати

to follow - слідувати

to scream - кричати

luckily – на щастя

to do chores – робити домашні справи

to get angry - злитися

to make a mess – наводити безлад

Task II. Read the text of ex. 2 at p. 29 and translate it. Прочитайте та перекладіть в.2 на с.29 (у ваших підручниках).

Task III. Read Mike’s homework again. Choose the correct sentence. Іще раз прочитайте в.2 на с.29 та випишіть речення, які відповідають тексту вправи. Речення запишіть у зошитках, сфотографуйте та прикріпіть на НЗ.

1 a) Mike’s brother Ted is a nuisance.

   b) Mike’s brother Ted is an angel.

2 a) Ted doesn’t make a mess in Mike’s room.

   b) Ted makes a mess in Mike’s room.

3 a) Ted does a lot of chores.

   b) Ted doesn’t do any chores.

4 a) Ted never takes Mike’s things without asking.

   b) Ted always takes Mike’s things without asking.

5 a) Mike repeats everything Ted says.

   b) Ted repeats everything Mike says.

6 a) Ted eats sweets before dinner.

   b) Ted eats sweets before breakfast.

7 a) Mike does his homework regularly.

   b) Mike doesn’t do his homework regularly.

8 a) Mike loves his brother.

   b) Mike doesn’t love his brother.

 Виконати завдання вам допоможе перегляд відео-уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=DIbAXVeu-aE&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=17

 




02.10.2024

Wednesday, the second of October

Lesson 19

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them.

a relative – родич

cuddly – приємний

to be a real pain in the neck – бути справжнім головним болем

Task II. Listen to what Mike, Cathy, Linda and Pete tell us about their families and relatives and complete the sentences of ex. 2 at p. 28. Прослухайте, що говорять діти про свої родини та доповніть речення. Письмово виконуємо лише дві нижні частинки (ті, що не виконували на уроці). Пишемо у тоненькому зошиті, прикріплюємо на Нові Знання.




Якщо потрібно пояснення, перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=Wxic_1ij9ko&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=16





01.10.2024

Tuesday, the first of October

Lesson 18

Unit 2. What about your family?

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.

pain - біль

power - сила

twin - близнюк

to competeзмагатися

to enjoy - насолоджуватись

to grow up - виростати

together - разом

each other один одного

an only childєдина дитина

to look alikeвиглядати схоже

similarподібний

 Task II. Read, guess and match the words with their meanings.

1 to compete                                                       

2 an only child

3 a twin

4 to look alike

5 similar

a a child who has got no brothers

b somebody who was born at the same time as his

or her brother or sister

c to look like somebody else

d to try to do everything better than somebody else

e almost the same

Task III. Watch the video-lesson.

https://www.youtube.com/watch?v=CHtO38TeXB0&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=14\

Hometask. Do ex. 1a) at p. 17 and ex.4 at p.18 in your Activity books. Виконайте в.1а) на с.17 та в.4 на с.18 у ваших робочих зошитах. Виконане завдання прикріпляємо на Нові Знання.






30.09.2024

Monday, the first of October

Lesson 17

Revise all then words and rules from Unit 1.

Do the test. Повторіть слова та правила з попереднього розділу( використовуючи матеріал на блозі) та виконайте підсумковий тест.

https://vseosvita.ua/test/start/oqn446





27.09.2024

Friday, the twenty-seventh of September

Lesson 16

Task I. Remember!!! ЗАПАМ’ЯТАЙ!!!

Я

I

my

Моє

Він

He

his

Його

Вона

She

her

Її

Воно

It

its

Його

Ми

We

our

Наш

Ти, ви

You

your

Твій, ваш

Вони

They

their

їхній

 

Task II. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=lwK5Njl-3eo&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=11

Task III. Read and translate ex. 3 at p. 20. Прочитайте та перекладіть в. 3 на с. 20




24.09.2024

Tuesday, the twenty-fourth of September

Lesson 14

Утворення ступенів порівняння англійських прикметників

Є три способи утворення ступенів порівняння прикметників: простий (синтетичний), складний та винятки.

Простий спосіб

Простий спосіб вимагає додавання закінчення -er для утворення вищого ступеню та закінчення -est для утворення найвищого ступеню. За таким правилом утворюються прикметники, що складаються з одного складу:

cold - colder – the coldest

young - younger - the youngest

Також в такий спосіб утворюються ступені порівняння двоскладових прикметників, що закінчуються на -le, -er, -y, -ow:

tender – tenderer – tenderest

narrow – narrower – narrowest

При цьому слід дотримуватись наступних орфографічних правил при утворенні ступенів порівняння прикметників у простий спосіб:

1. Якщо -е в кінці слова не вимовляється, то у вищому та найвищому ступені прикметника воно не використовується:

large – larger – the largest

brave – braver – bravest

2. Якщо прикметник закінчується на коротку голосну і приголосну, то приголосна подвоюється:

big – bigger- the biggest

thin – thinner – the thinnest

hot – hotter – the hottest

3. Якщо прикметник закінчується на -у, перед якою йде приголосна, то вона змінюється на -i:

easy – easier - the easiest

pretty – prettier - the prettiest

dirty – dirtier - the dirtiest

Складний спосіб

Складний спосіб утворення ступенів порівняння прикметників використовується багатоскладовими прикметниками.

Для утворення вищого ступеню порівняння перед прикметником вживається слово more (більш, більше), для найвищого – most (найбільш, найбільший):

beautiful  - more beautiful – the most beautiful

intelligent – more intelligent – the most intelligent

Винятки

Деякі з англійських прикметників утворюють ступені порівняння не за загальними правилами, а мають свої особливі форми. Нижче наведені такі прикметники:

many – more – the most

good – better – the best

bad – worse – the worst

little – less – the least

old – older/elder – the oldest/eldest

far – farther/further – the farthest /furthest

 Лише якісні прикметники англійської мови можуть мати ступінь порівняння.

Важливо пам’ятати, що незалежно від того, як утворюється найвищий ступінь прикметника, перед ним завжди  вживаєтья означений артикль the:

 the oldest – настаріший

the softest – найм’якіший

the happiest – найщасливіший

 Презентація

https://docs.google.com/presentation/d/1tqW59quRwLAd5R9AS0NTzMKDHv2s1H4B/edit?usp=sharing&ouid=101692030377480811828&rtpof=true&sd=true

Виконайте тренувальну вправу

https://wordwall.net/play/5751/190/37558

Запис уроку

https://youtu.be/XNE1uAWCXQM







20.09.2024

Friday, the twentieth of September

Lesson 12-13

Numerals. Числівники.

Task I. Watch the presentation and learn the rules. Перегляньте презентацію та вивчіть правила.

 

 Task II. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок.

https://www.youtube.com/watch?v=oMwrBMYsm_w&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=8

Task III. Do ex.1-3 at p. 11 in your activity books. Виконайте вправи 1-3 на с.11 у ваших друкованих зошитах. Виконані завдання прикріплюємо на НЗ.







18.09.2024

Wednesday, the eighteenth of September

Lesson 11

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.

curiousзацікавлений

horribleжахливий

strictсуворий

unusualнезвичний

wrongневірний, помилковий

Task II. Listen to the text.

Listen again and choose the correct answer.

1 Mike and Cathy are in the…

a) classroom   b) corridor   c) garden

2 The first lesson on Thursday is…

a) PE   b) Maths    c) History

3 The new pupils in Mike’s class are from…

a) the USA    b) New Zealand    c) Australia

4 Their father is…

a)a police officer   b) a writer    c) a doctor

Say if the statements are true or false.

1 Mike’s first week at school is fine.

2 Mike’s timetable is OK.

3 Mike is bad at Maths.

4 Mr Finch is strict.

5 Mike’s favourite subject is History.

6 Miss Jones is old.

7 Mrs Pitt is a nice teacher.

8 There are three new pupils.

Task III. Watch the video-lesson.

https://www.youtube.com/watch?v=0Q26GqSemjo&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=7






17.09.2024

Tuesday, the seventeenth of September

Lesson 10

Task I. Do some training exercises. Виконайте тренувальні вправи.

https://wordwall.net/play/58639/021/58643

https://wordwall.net/play/58692/641/79356

Task II. Learn the rules. Вивчіть правила.

Прийменники часу in, at, on  в англійській мові

До прийменників часу в англійській мові відносяться atinon. Часто виникає питання: який саме з цих прийменників потрібно вживати у конкретній ситуації: atin або on?

Запам’ятайте найголовніше, що:

·        at використовується для позначення точного часу

·        in використовується з місяцями, роками, століттями та довгими періодами часу

·        on використовується з днями та датами

 

Наприклад:

 

at

in

on

точний час

місяці, роки, століття, тривалий період часу

дні та дати

at 3 o’clock (о 3 годині)

in May (у травні)

on Sunday (у неділю)

at 10.30am (о 10:30)

in the winter (взимку)

on Tuesdays (по вівторкам)

at noon (у опівдні)

in the summer (влітку)

on 6 March (6 березня)

at dinnertime (в обід)

in 1990 (у 1990)

on 25 Dec. 2010 (26 грудня 2010)

at bedtime (під час сну)

in the 1990s (у 1990-ті)

on Christmas Day (на Різдво)

at sunrise (на сході сонця)

in the next century (в наступному столітті)

on Independence Day (на День незалежності)

at sunset (на заході сонця)

in the Ice Age (під час Льодовикового періоду)

on my birthday (на моє День народження)

at the moment (зараз)

in the past/future (в майбутньому / минулому)

on New Year’s Eve (на Новій рік)

 

Також запам’ятайте вживання прийменника at у цих стійких словосполученнях:

 

Словосполучення

Переклад

at night

вночі

at the weekend

в кінці тижня

at Christmas/Easter

на Різво/Пасху

at the same time

в той самий час

at present

зараз

 

Також запам’ятайте ці стійкі словосполучення, з якими використовується прийменник in:

 

Словосполучення

Переклад

in the morning (s)

вранці

in the afternoon(s)

в день

in the evening(s)

уввечері

 Перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=W-vs1oFzCtk&t=29s

Hometask. Complete the phrases with ‘on’, ‘in’ or ‘at’. Запишіть вирази, вживаючи прийменники `in`, `on`, `at`. 

1 … 3 o’clock

2 … the evening

3 … winter

4 … midday

5 … the afternoon

6 … Monday



 

13.09.2024

Friday, the thirteenth of September

Lesson 8

Task I. Learn the rule. Вивчіть правило.       

                              Теперішній простий час

        (Present Simple)

Вживається для вираження дії, що відбувається часто, завжди або регулярно у теперішньому     часі. Та коли мова йде про загальновідомі факти.                                                                                     Наприклад: Я встаю о 7 годині. Я люблю читати. Вода кипить при 100 градусах.

                                                       Розповідне речення

1)    Якщо дію виконують

він (he),   вона (she)   або   воно (it), то  до  дієслова  додається   закінчення –s (або –es).

     Наприклад: He  reads,  she reads,  it rains

Закінчення -es   додається, якщо дієслово закінчується на: -s, -ss, -sh, -ch, -tch, -x, -o.

      Наприклад: He watches,  she brushes,  it goes.

Але: дієслово  have  утворюється не за правилами, воно  вживається у формі  has

     He has lunch. She has dinner.

2)    Якщо дію виконують

 я (I), ми (we), ти,ви (you), вони (they), то  дієслово не змінюється.

      Наприклад: I read, we play, they go, you swim.

             Заперечне речення

У заперечному реченні вживаються допоміжні слова

do   або  does та заперечна частка not.

1)    Якщо дію виконують

   він (he), вона (she), воно (it)  --  вживається  does not (doesn’t)

 Наприклад: He doesn’t like  milk.  She doesn’t clean teeth.

УВАГА: дієслово вживається без закінчення (-s, -es)

2)    Якщо дію виконують

 я (I), ми (we), ти, ви (you),  вони (they) -  вживається  do not (don’t)

 Наприклад: I don’t like tea. We dont read .

                      Питальне речення

У питальному реченні вживаються допоміжні слова

  do   або  does , які виносяться на початок речення.

Does    he  she it     swim ?

УВАГА: дієслово вживається без закінчення (-s, -es)

Do     Iwe, you, they   play ?

  Відповідь на такі запитання може бути так або ні

Так  - Yes, I do./ Yes, he does.

Ні  - No, I don’t. / No, she doesn’t.

Task II. Watch the presentation. Перегляньте презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1eqVugzD7iR-zzxyp3-SIZWY2ROPPSoy6/edit?usp=sharing&ouid=112593969285416858181&rtpof=true&sd=true




11.09.2024

Wednesday, the eleventh of September

Lesson 7

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть їх.

battle - битва  

calculation - розрахунок

creature - створіння

subject - предмет

timetable - розклад

fascinating - захоплюючий

to divide - ділити

to multiply - множити

to subtract – віднімати

Task II. Read and translate the text of ex. 1 at p. 13-14. Прочитайте та перекладіть в.1 на с.13-14.

Task III. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок. Це допоможе вам правильно вимовляти нові слова та зрозуміти текст в.1 на с.13-14.

 

https://www.youtube.com/watch?v=tQrxI0RjHjI&list=PLPLUeg39dgMxbxmhycfmddcW_X3YBZTgk&index=5

Hometask. Do ex. 4 at p. 9 in your workbook. Виконайте в.4 на с.9 у ваших робочих зошитах.





10.09.2024

Tuesday, the tenth of September

Lesson 6

Task I. Watch the video and learn the school subjects. Перегляньте відео та повторіть (вивчіть) назви шкільних предметів.

https://www.youtube.com/watch?v=AnZxeX_8mVk

Task II. Do the task.

https://wordwall.net/uk/resource/24242795

https://wordwall.net/uk/resource/61216182

Task III. 

Hometask. Do ex.1, 2 at page 7 in your workbooks. Виконайте письмово в.1, 2 на с.7 у ваших робочих зошитах. Виконане завдання прикріплюємо на Нові Знання











09.09.2024

Monday, the ninth of September

Lesson 5

Task I. Learn the new words. Вивчіть нові слова.

message - повідомлення

website - вебсайт

careful - обережний

personal - особистий

safe - безпечний

to chat – спілкуватися у інтернет спільноті

to contact – зв’зуватись

all around the world – по всьому світу

safety - безпека

data - дані

fake - підроблений

an account - акаунт

a passwordпароль

Task II. Read the text at page 11 and translate it. Прочитайте та перекладіть текст на сторінці 11.

Task III. Do ex. 4, 5 at p.6 in your workbooks. Виконайте в.4, 5 на с.6 у ваших робочих зошитах та прикріпіть на Нових Знаннях.






06.09.2024

Friday, the sixth of September

Lesson 4

Task I. Write down the new words into your vocabularies and learn them. Запишіть нові слова у словники та вивчіть.

message - повідомлення

website - вебсайт

careful - обережний

personal - особистий

safe - безпечний

to chat – спілкуватися у інтернет спільноті

to contact – зв’зуватись

all around the world – по всьому світу

safety - безпека

data - дані

fake - підроблений

an account - акаунт

a passwordпароль





04.09.2024

Wednesday, the fourth of September

Lesson 3

Task I. Watch the video-lesson. Перегляньте відео-урок.

 

Task II. Complete the sentences about yourself. Доповніть речення про себе. Виконати це завдання вам допоможе перегляд відео-уроку. Виконане завдання прикріплюємо на Нові Знання.

 Hi! My name is _______ or _________ for short.

My parents call me ___________

My surname is ________ .

I am _________ years old.

My birthday is in _____________ .

I am in the __________ form this year.

I    have / haven’t    got a nickname.

My friends call me __________ .





03.09.2024

Tuesday, the third of September

Lesson 2

     Task I. Read exercise 1 at p. 6. Прочитайте в. 1 на с. 6.


Task II. Complete the sentences. Доповніть речення по тексту.

1)   Michael’s parents call him ___________ .

2)   Cathy’s surname is ____________ .

3)   Linda is Cathy’s ____________ .

4)   Peter’s nickname is __________ .



02.09.2024

Monday, the second of September

Lesson 1

Task I. Watch the video. Перегляньте відео-урок.

Task II. Do ex.1 at p. 4  in your workbooks. Виконайте письмово в. 1 на с. 4 у ваших робочих зошитах.

Complete the sentences about yourself. Доповніть речення про себе.

1) My name is _________________ .

2) My surname is _______________ .

3) My nickname is _______________ .

4) I am from __________________.

5) I am a _____________________ .

6) I`m _____________ years old.


Коментарі